معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی چیدانه

زمانی که شما به یک خانه ی جدید نقل مکان می کنید و یا می خواهید دفتر شرکت تازه تاسبس تان را بچیند نحوه ی چیدمان وسایل و بطور کلی طراحی و معماری داخلی آن محل به یکی از دغدغه های اصلی شما مبدل می شود ، زیرا طراحی داخلی از آن دسته کارها و رشته هایی است که نیازمند صبر و خلاقیت زیادی می باشد و همواره کسانی در این رشته موفق هستند که ذهن خلاقی داشته باشند.

موبنا – اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که صبر زیادی ندارید و حوصله ی گشتن در سایت های مختلف برای پیدان کردن الگوهای مختلف طراحی داخلی را ندارید به شما توصیه می کنیم اپلیکیشن ایرانی که امروز قصد داریم برای شما معرفی کنیم را از دست ندهید.

چیدانه
چیدانه

اپلیکیشن چیدانه را می توان اولین اپلیکیشن ایرانی در مورد طراحلی و معماری داخلی به شمار آورد که از قضا جزء اپلیکیشن های محبوب کافه بازار نیز به شمار می رود ، این اپلیکیشن در واقع توسط سایت چیدانه که مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی و معماری می باشد ، طراحی گردیده است که از سایت های برتر داخلی در حوزه ی طراحی داخلی می باشد. به طور کلی این اپلیکیشن دارای چهار بخش اصلی مطالب ، اهالی فن ، عکس ها و کالاها می باشد که در هر کدام از این بخش ها می توانید مطالب متنوعی در مورد طراحی داخلی بیاموزید.

چیدانه
چیدانه

قسمت مطالب دارای گزینه ای به نام انتخاب موضوع می باشد که با استفاده از آن و اعمال فیلترهای مختلفی مانند طراحی دکوراسیون ، بازسازی ساختمان و … می توانید به مطالب مختلفی در این زمینه ها دسترسی پیدا کنید. در قسمت اهالی شما می توانید شرکت های داخلی و فعال در حوزه ی طراحی داخلی و معماری را همانند بخش قبلی و با اعمال فیلترهای گوناگون مشاهده کنید. قسمت عکس ها شامل تصاویر مختلفی از بهترین دکوراسیون های داخلی و خارجی می باشد که می توانند الهام بخش شما در طراحی منزل و یا محل کارتان باشند. در قسمت کالاها می توانید لوازم مختلف مرتبط با طراحلی داخلی مانند مبلمان ، لوازم اداری ، منسوجات و … را مشاهده کنید که با کلیک بر روی گزینه ی تماس با فروشنده ، می توانید آدرس و شماره تلفن فروشنده کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

تصاویر اپلیکیشن چیدانه :

دانلود اپلیکیشن چیدانه :

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا