آغاز «کمپ نوآوری» فین تک فارم بانک کشاورزی

مرحله نهایی رویداد استارت آپی «فین تک فارم» بانک کشاورزی با عنوان «کمپ نوآوری» از فردا ۴ دی ماه با حضور ۱۸ شرکت منتخب ، آغاز به کار خواهد کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، درپی فراخوان رویداد استارت آپی «فین تک فارم» در مهرماه سال جاری ۱۸۰ شرکت ثبت نام کردند که پس از سه مرحله غربالگری و مصاحبه آن لاین، ۱۸ شرکت منتخب بر اساس قابلیت ها، نوآورانه بودن مدل کسب و کار و فناوری مورد استفاده و داشتن ظرفیت لازم برای همکاری با شبکه ذینفعان بانک، به مرحله نهایی و «کمپ نوآوری» راه یافتند.
بر اساس این گزارش، استارت آپ های حاضر در کمپ نوآوری ضمن ارائه توانمندی های خود می توانند زمینه ساز همکاری مشترک بانک، استارت آپ ها و شبکه مشتریان ویژه و صاحب برند شوند. در این کمپ همچنین مدل کسب و کار استارت آپ ها مستند و ثبت خواهد شد، تا در جلسات مشاوره با متخصصان بانک، مدل های همکاری و تعامل قابل انجام برای بانک و استارت آپ ها شناسایی و در مورد آن ها بحث و بررسی انجام شود.
شایان ذکر است استارت آپ های منتخب ، روز ۶ دی ماه در مراسم اختتامیه رویداد که با حضور مسئولان بانکی، کشاورزی، دانشگاهی، فرابورس و مشتریان برگزار می شود، برنامه پیشنهادی خود را برای تعامل و کسب و کار با همکاری بانک ارائه خواهند داد.
این گزارش می افزاید: برگزاری این رویداد توسط بانک کشاورزی اقدامی در راستای ماموریت بانک در بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور و توان داخلی برای رونق تولید و اقتصاد دانش محور در بخش کشاورزی و صنایع وابسته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا