معرفی برنامه‌های پخش موسیقی و آهنگ

شاید بتوان گفت که اپلیکیشن Spotify یکی از محبوب ترین برنامه‌های پخش موسیقی در گوشی‌های هوشمند باشد اما همانطور که مشخص است تنها برنامه پخش موسیقی نیست. از اینرو امروز قصد داریم تا برنامه‌های مشابه اسپاتیفای را به شما معرفی کنیم.

موبنا – بی‌شک اپلیکیشن Spotify ویژگی‌های منحصر به فردی را نظیر مدیریت لیست پخش، رابط کاربری ساده و کاربرپسند، حضور میلیون‌ها آهنگ با متن آن‌ها را به کاربران پیشنهاد می‌کند، اما ۸۰ میلیون کاربر این برنامه گاهی ممکن است که نیاز به تنوع در استفاده از اپلیکیشن‌ داشته باشند و اینجاست که می‌توان از برنامه‌های مشابه استفاده کرد. در ادامه با معرفی اپلیکیشن‌های مشابه اسپاتیفای همراه باشید.

Google Play Music

این برنامه یکی از نزدیک‌ترین و راحت‌ترین جایگزین‌های برنامه Spotify است زیرا امروزه میلیون‌ها نفر از سیستم عامل اندروید استفاده کرده که به طور قطع این اپلیکیشن بر روی آن نصب است.. استفاده از این برنامه کاملا رایگان بوده  و در صورتی که آن را بر گوشی خود ندارید به راحتی می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. با استفاده از حق اشتراک این برنامه می‌توانید به بیش از ۲۰ میلیون آهنگ و کانال‌های مختلف رادیویی دسترسی داشته باشید.

SoundCloud

یکی دیگر از برنامه‌های معروف و مشهور پخش و تشخیص آهنگ برنامه Soundcloud است که می‌توان گفت یک جایگزین مناسب برای برنامه اسپاتیفای خواهد بود. به علت به روزرسانی روزانه این برنامه به راحتی می‌توانید هر آهنگ و موسیقی که فکرش را کنید بر روی این برنامه پیدا کنید. در ادامه می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Soundcloud از گوگل پلی

Deezer

ممکن است بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند بار اولی باشد که نام این برنامه را می‌شوند اما برنامه Deezer امروزه توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رابط کاربری جذاب این برنامه به کاربران کمک کرده تا به هر موسیقی از دسته‌های مختلف گوش فرا دهند. همچنین به راحتی می‌توانید موسیقی دلخواه خود را از این برنامه استریم کنید. در ادامه می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Deezer از گوگل پلی

YouTube Music

این سرویس را می‌توان یکی دیگر از سرویس‌های برتر یوتیوب دانست که می‌تواند جایگزینی خوب و مناسب برای Spotify باشد. این برنامه آهنگ‌ها و ترک‌های محبوب و ترند در همه دسته‌ها و ژانرها را که احتمالا شما علاقه‌ای به شنیدنشان دارید به شما نشان می‌دهد. به راحتی می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود YouTube Music از گوگل پلی

Pandora Radio

این برنامه نیز یکی دیگر از سرویس‌های جذابی است که به شما ایستگاه‌های رادیویی شخصی را دیگر کاربران خلق کرده‌اند و باب میل شما از نظر خواننده و هنرمند آن است معرفی می‌کند. اپلیکیشن Pandora Radio از جمله برنامه‌هایی است که باید یکبار آن را امتحان کنید. در ادامه می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Pandora Radio از گوگل پلی

Tidal

این برنامه اولین برنامه‌ای است که کیفیت بالای صدا بهره می‌برد. در برنامه Tidal نظیر برنامه Spotify می‌توانید لیست پخش خود را درست کرده و به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهید. در ادامه می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Tidal از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا