معرفی و دانلود بازی اکشن و آنلاین Brawling Animals

Brawling Animals از بازی های جدید اندرویدی در سبک اکشن می باشد که از لحاظ گیم پلی و کلیات بازی شباهت زیادی به بازی جدید و محبوب استودیو سوپرسل یعنی Brawl Stars دارد. این بازی اکشن تاکنون تواسنته نمره خوب ۴.۲ از ۵ را در پلی استور کسب نماید.

موبنا – گیم پلی بازی بدین صورت است که شما از میان حیوانات مختلف مانند لاک پشت ، گربه ، روباه و … که هر کدام دارای قدرت های منحصربفردی هستند ،یکی را به عنوان قهرمان خود در بازی انتخاب می کنید و سپس وارد یک رقابت جذاب آنلاین می شوید. روند مبارزات بدین صورت می باشد که شما همراه با سه بازیکن دیگر وارد میدان مسابقه خواهید شد و شبیه به حالت Deathmatch بایستی با سایر رقبای خود در سه دقیقه مبارزه نمایید. بازیکنان بایستی با شلیک به سمت یکدیگر همدیگر را از پا در بیاورند و با کشتن هر بازیکن یک امتیاز دریافت خواهند کرد ، هر کدام از بازیکنان که بتوانند تعداد بیشتری از رقبای خود را شکست دهند ، برنده نهایی خواهد شد و جایزه را کسب خواهد کرد.

Brawling Animals
Brawling Animals

بازی دارای قابلیت شخصی سازی خوبی نیز می باشد و شما می توانید قهرمانان جدیدی را در بازی آزاد کنید و همچنین قهرمان خود در بازی را در موارد مختلفی از قبیل لول ، قدرت و سلامت شخصی سازی نمایید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و فانتزی می باشد که با دارا بودن انیمیشن های خوب و روان زیباتر نیز شده است. موسیقی مهیج بازی نیز از نقاط قوت آن به شمار می رود که لذت تجربه بازی را دوچندان کرده است. در پایان اگر علاقمند بازی های رقابتی و آنلاین هستید و از طرفدارن بازی Brawl Stars به شمار می روید به شما توصیه می کنیم این بازی را از دست ندهید.

تصاویر بازی Brawling Animals :

دانلود بازی Brawling Animals :

معرفی و دانلود بازی اکشن و آنلاین Brawling Animals

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا