تلویزیون فریم سامسونگ قاب برترین آثار هنری جهان شد

شرکت سامسونگ اعلام کرد قرارداد همکاری را با سه موزه برتر دنیا منعقد کرده است که براساس آن آثار هنری موجود در این موزه‎ها روی قاب تلویزیون‎های سری فریم (Frame) سامسونگ قابل مشاهده خواهد بود.

موبنا – کاربران تلویزیون‌های فریم سامسونگ از این پس می‌توانند شاهکارهای هنری موجود در موزه اوفیزی ایتالیا، موزه تی پاپا تونگاروا در نیوزلند و موزه ون گوک در هلند را بصورت مستقیم از خانه خود مشاهده کنند. هدف شرکت سامسونگ از همکاری با برترین موزه‌ها و گالری‎های هنری جهان، توسعه پلتفرم هنری خود به نام Art Store و تحول در روش استفاده و لذت بیشتر کاربران از تلویزیون‌های خود در خانه است.

پلتفرم هنری سامسونگ (Art Store) یکی از نوآوری‌های پیشتاز این شرکت در جهان است که در حال حاضر بیش از هزار اثر هنری و عکس‎های برتر را در خود جای داده است. با اجرایی شدن همکاری با این سه موزه، ۶۲ شاهکار هنری دیگر نیز به این گنجینه اضافه خواهد شد. به این ترتیب Art Store جایگاه خود را در مقام بزرگترین پلتفرم اختصاصی شاهکارهای هنری در جهان تثبیت می‌کند.

موزه اوفیزی ایتالیا، مجموعه‌ای بزرگ از شاهکارهای هنری دوران رنسانس را در خود جای داده است. براساس این توافق آثار هنرمندان بزرگی مانند بوتیچلی، لئوناردو داوینچی، اوگن دلاکرویکس، و پیرو دلا فرانسسکا در دسترس کاربران فریم سامسونگ قرار می‎گیرد.

موزه تی‌پاپا تونگاروا یا موزه ملی نیوزلند نیز آثار هنرمندانی مانند آنتونی کوپلی فیدلینگ و فرانک ادوارد کلارک را در دسترس کاربران فریم سامسونگ قرار می‎دهد.

و در نهایت موزه ون‌گوک که بصورت اختصاصی به آثار این هنرمند برجسته اختصاص دارد، امکان دسترسی به شاهکار‎هایی مانند «خانه زرد»، «اتاق خواب»، «مزرعه آفتابگردان» و بسیاری دیگر را به کاربران فریم می‎دهد.

تلویزیون فریم سامسونگ قاب برترین آثار هنری جهان شد

سری فریم سامسونگ روش‌های نوآورانه‎ای را برای مرتب‎سازی و نمایش آثار هنری، مثلاً بر اساس رنگ، ترکیب‎بندی و غیره در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این تلویزیون همچنین می‎تواند اطلاعات بسیار متنوعی را درباره آثار هنری عرضه کرده و در شناخت هنرمندان و آثارشان به شما کمک کند. به این ترتیب می‎توانید لیستی از آثار هنری مورد علاقه خودتان ایجاد کنید که مانند یک لیست موسیقی‎های موردعلاقه‎تان با فواصلی از ۱۰ دقیقه تا یک هفته کامل، روی قاب تلویزیون فریم در خانه‎تان نمایش داده شوند.

برای واقعی‎تر شدن این قاب‎های هنری، حسگرهای نور اطراف تلویزیون بصورت خودکار نور تصویر را متناسب با نور محیط تغییر می‎دهند. برای صرفه‎جویی در مصرف انرژی، سری فریم سامسونگ مجهز به حسگرهای حرکتی شده است که وقتی هیچکس در اتاق نباشد، بصورت خودکار تلویزیون را خاموش می‌کنند.

تلویزیون‌های سری فریم سامسونگ دارای قابلیت نصب دیواری بدون فاصله هستند به این معنی که می‌توانید این تلویزیون را همانند یک قاب عکس یا ساعت دیواری مماس با دیوار و برروی آن نصب کنید.

اتصال نوآورانه و نامریی One Invisible سامسونگ نیز جریان برق و ارتباط دستگاه‎های دیگر با تلویزیون را فراهم کرده و اطراف آن را کاملاً خلوت می‎کند. به این ترتیب فریم کاملاً شبیه یک قاب هنری به نظر می‎آید. سری فریم سامسونگ در اندازه‎های ۴۳ تا ۶۵ اینچ عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا