معرفی و دانلود بازی پازل Vandals

Vandals از بازی های جدید اندرویدی در سبک پازل می باشد که با پازل های جالب و منحصربفردش و همچنین طراحی خلاقانه توانسته به یکی از بازی های مورد بحث و جالب توجه اینروزها مبدل شود.

موبنا – گرافیتی یا همان نقاشی های دیواری یکی از جالبترین هنرها می باشد که اغلبا افراد برای نشان دادن اعتراض خود به موضوعی از آن استفاده می کنند و این همان نکته ای است که این بازی پازل روی آن دست گذاشته است.

Vandals
Vandals

همانطور که در بالا ذکر شد مکانیزم کلی این بازی در مورد نقاشی های دیواری می باشد و بطور کلی ماموریت های شما در این بازی به دو بخش تقسیم میشوند : ۱. خود را به دیوار مورد نظر برسانید و شعاری را بر روی آن نقاشی کنید ، ۲. از آن محل به سرعت فرار کنید تا در دام پلیس ها نیفیتد. گیم پلی بازی بصورت کلیکی و نوبتی می باشد و در هر مرحله شما به نقشه ای با چند مسیر از پیش تعیین شده وارد خواهید شد. البته شاید ماموریت های بازی ساده بنظر برسند ولی حالت نوبتی بازی آن را چالشی کرده است بدین صورت که در هنگام فرار حرکات شما و پلیس ها بصورت نوبتی می باشد و شما و پلیس ها بصورت نوبتی بایستی یک قدم به مسیر خود بروید و از قبل بایستی مسیر درستی را انتخاب کنید تا به سلامت فرار کنید.

Vandals
Vandals

برای فرار از دست دشمنانتان می توانید حواس آن ها را با سوت زدن یا پرت کردن یک بطری به اطراف نیز پرت کنید ، اما برای این موضوع نیز بایستی حساب شده عمل کنید زیزا در بعضی مواقع تعداد پلیس ها زیاد است و برای پرت کردن حواس آن ها بایستی با فکر عمل کنید. بخش نقاشی بر روی دیوار نیز بسیار لذت بخش است و می تواند شما را برای نقاشی کردن طرح دلخواهتان بر روی دیوار سرگرم نماید و درست پس از تمام شدن طرحتان پلیس ها به سوی شما روانه می شوند.

تصاویر بازی Vandals :

دانلود بازی Vandals :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

نحوه نصب بازی:

  • فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.
  • فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
  • بازی را اجرا کنید.
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا