بهترین راه رزرو هتل با قیمت مناسب در شهرهای پرسفر

مشهد یکی از شهرهای پرسفر است که در بیشتر ماه‌های سال مسافران بسیاری از تمام شهرهای ایران و همچنین کشورهای دیگر به آن سفر می‌کنند.

موبنا – در کنار این شهر مقدس، شهرهای یزد، شیراز، بندرعباس، بوشهر و جزایر کیش و قشم و… پرمسافرترین مناطق ایران در نیمه دوم سال و به ویژه فصل زمستان هستند.

بر اساس اعلام واحد تحقیقات بازار رتبه یک فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، افزایش سفر به شهر مشهد و همچنین شهرهای نیمه جنوبی کشور به رونق صنعت هتلداری این شهرها منجر شده است.

به همین دلیل است که رزرو اینترنتی هتل دلخواه مسافران، گاه به راحتی مقدور نیست که این اتفاق در ایام پرسفر مثل تولد امام رضا، تعطیلات آخر هفته و … محسوس‌تر است.

اما شما اگر عازم این شهرها هستید با مراجعه به جاباما، سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه به راحتی هتل مورد مورد نظرتان را در شهر مقصدتان انتخاب، رزرو و هزینه آن را با کارت بانکی پرداخت کنید.

کافیست به وبسایت جاباما مراجعه کنید و در میان لیست هتل‌های شهر و منطقه مورد نظرتان به دنبال هتلی با قیمت مناسب بگردید. از آنجا که جاباما لیست کاملی از هتل‌ها در سراسر کشور دارد، یافتن هتل با کیفیت با قیمت مناسب کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید با بررسی موقعیت جغرافیایی هتل در شهر مورد نظر و همچنین با مقایسه قیمت هتل‌های یک شهر، برای رزرو اقدام کنید. این کار چند حسن دارد؛ اول اینکه می‌توانید با مشاهده تصاویر هتل با یک زمینه ذهنی برای انتخاب هتل اقدام کنید؛ ضمن اینکه می‌توانید قیمت هتل‌های هم سطح را مقایسه کرده و هتل مناسب بودجه خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید از لیست هتل‌های جاباما، هتل مورد علاقه‌تان را انتخاب و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

جاباما همچنین امکاناتی مانند رزرو اینترنتی هتل و بررسی هتل از روی نقشه و … را به مسافران ارائه می‌دهد. این سامانه تاکنون توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از هزار هتل داخلی را فراهم کند. به این ترتیب مسافران می‌توانند در تمام شهرهای تهران از طریق جاباما هتل رزرو کنند.

پس اگر قصد سفر به شهرهای ایران را دارید با آگاهی کامل نسبت به ویژگی‌های هتل مورد نظرتان، آن را رزرو کنید. برای مثال اگر برای سفر کاری و یا تفریحی به تهران مراجعه می‌کنید، برای رزرو هتل استقلال تهران و سایر هتل‌های تهران به جاباما مراجعه کنید و خدمات شایسته‌ای دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا