معرفی و دانلود اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، مسائل آموزشی نیز با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده اند و دیگر لازم نیست که برای یادگیری رشته های علمی مختلف به موسسات آموزشی بروید بلکه اسمارت فون ها کار شما را برای یادگیری بسیار آسان کرده اند و شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود به یادگیری بپردازید.

موبنا – یادگیری زبان نیز از این قاعده مستثنی نیست و تا به امروز اپلیکیشن های آموزشی مختلفی برای یادگیری زبان منتشر شده اند ، امروز قصد داریم یک اپلیکیشن ایرانی را با نام انگلیسی را قورت بده برای شما معرفی نماییم که دارای شیوه ای آموزشی جذاب می باشد.

انگلیسی را قورت بده
انگلیسی را قورت بده

سازوکار این اپلیکیشن آموزشی بصورت نوشتاری ، شنیداری و گفتاری می باشد که همین موضوع سبب شده یادگیری زبان برای شما جذاب تر به نظر برسد ،  علی الخصوص طراحی و رنگ بندی برنامه به گونه ای می باشد که می تواند نظر مخاطب را  به خود جلب کند. شیوه ی آموزشی برنامه انگلیسی را قورت بده بصورت یک سفر به کشورهای انگلیسی زبان می باشد که در هر کدام از این کشورها ، شهرهای آن کشور مشخص شده اند و شما بایستی بترتیب به هر کدام از این شهرها سفر کنید و لغات جدیدی را بیاموزید.

انگلیسی را قورت بده
انگلیسی را قورت بده

در هر شهر سه گزینه ی حفظ لغات ، مرور لغات و پرسش ها وجود دارند ، با کلیک  بر روی گزینه ی مرور لغات به شما کلمات مختلفی نمایش داده می شود و تلفظ آن ها به تعداد دفعات دلخواه برای شما پخش می گردد ، در قسمت حفظ لغات شما بایستی سعی کنید تا معنی کلماتی را که در مرحله ی قبل مرور کرده اید به یاد بیاورید و سپس بر روی نمایش جواب کلیک کنید و مشاهده نمایید که به درستی معنی کلمه را حفظ نموده اید یا خیر ، و در قسمت آخر یعنی پرسش ها ، برنامه از شما سوال های مختلفی می پرسد و میزان آمادگی و تسلط شما روی کلمات را می سنجد ، برای اینکه بتوانید به مرحله ی بعد بروید بایستی به تمامی سوالات درست پاسخ دهید. در پایان به شما توصیه می کنیم اگر مشتاق یادگیری زبان هستید حتما این برنامه را در لیست برنامه های آموزش زبان مورد نظر خود قرار دهید.

تصاویر اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده :

دانلود اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده :

معرفی و دانلود اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا