دکتر دیواندری: آینده درخشانی برای بانک کشاورزی پیش‌بینی می‌کنم

دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بانک کشاورزی اظهار داشت: بانک کشاورزی جزو بانک های پیشرو در امر پژوهش است و با حضور روح اله خدارحمی که مدیری نوگرا و توانمند است و با تکیه بر توان، تخصص و تجارب ارزنده کارکنان، آینده درخشانی را برای بانک کشاورزی پیش بینی می کنم و معتقدم به زودی قدم های ارزشمندی را برای توسعه اقتصاد کشور و اعتلای جایگاه خود بر خواهد داشت.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که روز یکشنبه۲۵ آذر با حضور مدیران و کارشناسان در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، دکتر دیواندری با بیان مطلب فوق افزود: تحولات عظیمی در صنعت بانکداری و روندهای آن در شرف وقوع است و در این مسیر هیچ چیز بیشتر از پژوهش و جستجوی راه حل های نوین نمی تواند یاری گر باشد.
وی تصریح کرد: با غفلت از تحقیق و توسعه، فناوری های نوین و نوظهور و چالش های پیش روی صنعت بانکداری، بازارهای رقابتی را از دست خواهیم داد.
دکتر دیواندری در ادامه سخنان خود بر لزوم دگرگونی ساختار بانکی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: تحقق این تحول در گرو یاری نیروهای مستعد، خردمند، نوآور و صاحبان اندیشه درسازمان است و اساسا در حوزه پژوهش و تحقیق بایستی اتکای ما بر نیروهای داخلی بانک باشد.
وی افزود: تحقیق و پژوهش در بانک موضوعی درون زا است و هرگونه تحول و تعالی با تکیه بر نیروهای داخلی و نتایج پژوهش های کاربردی ان ها میسر است.
بر اساس این گزارش، دیواندری در بخش پایانی سخنان خود محورهای نیازمند پژوهش و بازنگری در شبکه بانکی کشور را شامل کسب و کار بانکی، مدیریت مشتریان، تحول در نگاه به بازار ، نیروی انسانی وحوزه فناوری اطلاعات برشمرد و اظهار داشت: بانک ها باید به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان بازاری جدید نگاه کنند و به جای توسعه فیزیکی شعب و بازارهای فیزیکی، راهکارهای نوین و خلاقانه را به سیستم بانکی تزریق کنند که خوشبختانه جناب آقای خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در این مورد پیشتاز و دغدغه مند است.
وی سپس با تاکید بر اهمیت آموزش حرفه ای و تربیت نیروهای انسانی و مدیریت استعدادهای کارکنان ، به مبحث فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیکی پرداخت و گفت: زیرساخت های قوی و امن در بخش فناوری اطلاعات اگرچه از ضروریات است اما کافی نیست و بایستی ارائه خدمات نوین ، استفاده از فین تک ها و هم فکری شرکت های دانش بنیان با بانک ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا