۵ اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

دسترسی از راه دور به یک دستگاه دسکتاپ یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است در دنیای کامپیوتر وجود دارد.

موبنا – خوشبختانه این ویژگی در سیستم عامل اندروید نیز به راحتی قابل استفاده است. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که امکان کنترل یک دستگاه دسکتاپ را به یک دستگاه اندرویدی می دهند و به اطلاح به آن ها remote desktop گفته می شود. اندروید زوم در ادامه این مطلب لیستی از ۵ اپلیکیشن برتر remote را آماده کرده و قصد ارائه آن را به شما دارد. با ما همراه باشید.

AnyDesk AnyDesk-screenshot

AnyDesk یک گزینه کاربردی در زمینه remote desktop است که همانند سایر اپلیکیشن های کنترل از راه دور کار می کند. شما گوشی خود را به کامپیوترتان متصل می کنید و سپس از طریق گوشی از کامپیوتر خود استفاده می کنید. این اپلیکیشن بسیار مطمئن عمل می کند و یک رابط کاربری ساده را ارائه می دهد. AnyDesk برای استفاده های شخصی رایگان است و تنها زمانی که بخواهید از آن در زمینه های تجاری استفاده کنید باید برای آن هزینه پرداخت کنید.

5 اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

Chrome Remote Desktop

Chrome-Remote-Desktop

Chrome Remote Desktop یکی از طرفدارترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور رایانه است که در اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران اپلیکیشن کامپیوتر آن را از Chrome Web Store بر روی کامپیوتر خود نصب می کنند و سپس اقدام به نصب نسخه اندروید آن از Google Play می کنند. این اپلیکیشن تقریبا در زمان واقعی کار می کند و از هر گزینه موجود دیگری سریع تر است.

5 اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

Microsoft Remote Desktop

Microsoft-Remote-Desktop-screenshot

Microsoft Remote Desktop مسلما بزرگترین رقیب رایگان Chrome Remote Desktop است. کارکرد این دو اپلیکیشن تقریبا یکسان است؛ برای استفاده از Microsoft Remote Desktop باید یک نسخه از آن را بر روی کامپیوتر و یک نسخه را نیز در دستگاه اندرودی خود نصب کنید. اما نکته مثبت Microsoft Remote Desktop در مقابل Chrome Remote Desktop این است که شما برای استفاده از آن مستلزم به نصب Google Chrome بر روی دستگاه ویندوزی خود نخواهید بود. به طور کلی می توان گفت که این دو اپلیکیشن با توجه به عملکرد یکسان به نوعی جایگزین یک دیگر به حساب می آیند.

5 اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

Splashtop Personal Remote PC

splashtop-remote

Splashtop یک اپلیکیشن نه چندان معروف اما موفق در زمینه remote desktop به حساب می آید. شما می توانید با استفاده از شبکه محلی خود، از طریق یک گوشی هوشمند به هرچه که می خواهید در کامپیوترتان دسترسی داشته باشید. شما همچنین در ازای ۵ دلار ماهیانه یا حدود ۱۷ دلار سالیه می توانید دسترسی های خود را اضافه کنید. این افزایش دسترسی اجازه خواهد داد تا به دستگاه خود از طریق هر شبکه ای از جمله WiFi و حتی داده موبایل دسترسی داشته باشید. Splashtop به شما این امکان را می دهد که به وب کم خود دسترسی داشته باشید و بدون هیچ دردسری خانه خود را چک کنید.

5 اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

TeamViewer

TeamViewer

TeamViewer به نوعی یک انتخاب آشکار برای کنترل یک دستگاه دسکتاپ به شمار می آید. راه اندازی این اپلیکیشن که امکان دسترسی به کاپیوتر دسکتاپ شما را می دهد کمی پیچیده تر است اما عملکرد آن مانند سایر اپلیکیشن های حاضر در لیست بی نقص است. TeamViewer همچنین ویژگی هایی مانند انتقال دوطرفه، رمزنگاری و انتقال صدا و تصاویر HD را شامل می شود. این اپلیکیشن برای استفاده شخصی رایگان است اما کسانی که قصد استفاده تجاری از آن را دارند باید نسبت به تهیه اشتراک اقدام نمایند.

5 اپلیکیشن برتر Remote Desktop برای اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا