معرفی و دانلود بازی آرکید Spiral Rush: a Snake Game

بازی snake یا همان مار از بازی های قدیمی و پرطرفدار موبایلی می باشد که بر روی اولین گوشی های همراه نیز منتشر شده بود.

موبنا – تاکنون نسخه های متعددی از این بازی بر روی پلتفرم های مختلف با گیم پلی های گوناگون منتشر گردیده است. به تازگی نیز یک نسخه از این بازی با نام Spiral Rush: a Snake Game در سبک آرکید منتشر شده که با استقبال و بازخوردهای خوبی نیز مواجه شده است.

Spiral Rush: a Snake Game
Spiral Rush: a Snake Game

گیم پلی این بازی آرکید همانند سایر نسخه هایی که از این بازی منتشر شده بصورت رکوردی می باشد ، بازی از لحاظ گیم پلی تفاوت چندانی با بازی های دیگر مار ندارد و شما هدایت یک مار را برعهده دارید که بایستی آن را بزرگ و بزرگتر کنید ولی تنها تفاوتی که در گیم پلی این بازی مشاهده خواهید کرد اینست که شما در این بازی فقط می توانید مار را به سمت چپ هدایت نمایید بر خلاف اینکه در بازی های دیگر مار می توانستید آن را به همه ی جهات حرکت دهید. برای کنترل مار تنها کافی است تا انگشت خود را در آن محلی که می خواهید بروید قرار دهید تا با یک حرکت به سمت چپ بدان قسمت بروید.

Spiral Rush: a Snake Game
Spiral Rush: a Snake Game

در این بازی شما وظیفه دارید تا خود را به یک قفل سبز رنگ برسانید ولی این قفل در ابتدا بسته می باشد و مدت زمانی طول می کشد تا باز شود و در این مدت شما بایستی در محیط بیضی شکل بازی بچرخید و با موانع و مسیری که خودتان طی کرده اید برخورد نکنید تا قفل مورد نظر باز شود ، پس از باز شدن قفل بایستی خودتان را به آن برسانید تا به مرحله ی بعدی بروید.

تصاویر بازی Spiral Rush: a Snake Game :

دانلود بازی Spiral Rush: a Snake Game :

معرفی و دانلود بازی آرکید Spiral Rush: a Snake Game

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا