جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجی‌کالا

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانه‌ی یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ۹۷ برگزار می‌کند.

موبنا در یلدای شگفت انگیز ۹۷، برندها و محصولات باکیفیت ایرانی نقش ویژه‌ای دارند. این جشن با همکاری و همراهی بیش از ۳ هزار فروشنده‌ و کسب وکار ایرانی برگزیده،‌ از مجموعه ۱۵ هزار فروشنده‌ی پلتفرم مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا (Marketplace) برگزار می‌شود. در جشنواره‌ی یلدای شگفت‌انگیز امسال، ۲۰۰ هزار نوع کالا (از مجموع ۱ میلیون تنوع کالایی) با نشان ویژه‌ی یلدا عرضه می‌شوند.

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

 دیجی‌کالا پشتیبان برندها و کسب‌وکارهای ایرانی در یلدای ۹۷

یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ به تمامی یک جشن ایرانی و با هدف ارتقای فرهنگ خرید کالای ایرانی است. دیجی‌کالا در جشن خرید اینترنتی ایران همراه و پشتیبان ۱۵۰۰ برند باکیفیت ایرانی است.

کمیسیون فروش دیجی‌کالا برای محصولات باکیفیت ایرانی در این جشنواره صفر است. همچنین کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند، صفر است. ضمناً دیجی‌کالا جایگاه‌های ویژه‌ای برای محصولات ایرانی در این جشنواره در نظر گرفته است و در تمامی صفحات دیجی‌کالا، محصولات ایرانی حضور دارند.

تجربه‌ی خوشایند خرید برای ایرانیان

دیجی‌کالا در راستای مهم‌ترین اصل خود، مشتری‌محوری، در حال بهبود و توسعه‌ی ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر عملکرد فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلِیس است. بهبود و شفاف‌شدن عملکرد فروشندگان در هر شرایط اقتصادی و در بخش‌های مختلفی مانند نحوه‌ی قیمت‌گذاری، جلوگیری از تخفیف‌های کاذب، بهبود فرآیندهای ارسال و بازگشت سفارش‌ها، ایجاد ورودی‌های حساس در مرکز پردازش برای جلوگیری از ورود کالاهای غیراصل، متمایزکردن فروشنده‌های برگزیده با عملکرد مطلوب، رده‌بندی آن‌ها براساس نظر مشتریان و جلوگیری از فعالیت فروشندگان با عملکرد ضعیف، بخشی از این فعالیت‌هاست. همچنین حمایت بیشتر از مشتریانی که به هر دلیل تجربه‌ی ناخوشایندی از خرید داشته‌اند هدفی است که در تمامی بخش‌ها دنبال می‌شود. بخش بزرگی از این ابزارها که با تکنیک‌های داده‌کاوی (Data Mining) و کمک بخش‌های پژوهشی و دانشگاهی کشور توسعه پیدا کرده‌اند، هم‌اکنون اجرایی شده‌ است و دیجی‌کالا با آمادگی به استقبال یلدای شگفت انگیز ۹۷ می‌رود.

دیجی‌کالا رکورد: گزارش خرید اینترنتی ایرانیان

دیجی‌کالا به زودی برای اولین بار گزارشی با عنوان «دیجی‌کالا رکورد» منتشر خواهد کرد. این گزارش بر مبنای واقعیاتی از رفتار خرید مصرف‌کنندگان در بستر آنلاین است و چکیده‌ای از سلایق ایرانیان در خرید کالاهای مختلف ارائه می‌دهد. همچنین این گزارش شامل اطلاعات و آماری از قبیل پرفروش‌ترین برندهای ایرانی در گروه‌های کالایی مختلف، زمان‌های اوج خرید و کالاهای پرفروش سال است.

ترویج فرهنگ خرید محصولات ایرانی، شفافیت بیشتر و حمایت و معرفی برندهای با کیفیت ایران به عموم مردم یکی از مهم‌ترین اهداف انتشار این گزارش است.

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ

چهارمین رقابت جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ که از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد، بستری است برای انعکاس نگاه ایرانیان از محبوب‌ترین برندها و محصولاتی که در سال گذشته عرضه‌ شده‌اند.

این رقابت در ۹ گروه شامل برترین برند ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی، برترین برند ایرانی تولیدکننده کالاهای سوپرمارکتی و مواد غذایی، برترین برند ایرانی تولیدکننده پوشاک و اکسسوری، مقرون به صرفه‌ترین گوشی، بهترین گوشی پرچم‌دار، خلاقانه‌ترین نوآوری در کالاهای الکترونیک مصرفی، بهترین بازی ویدیویی سال، موفق‌ترین کمپانی حوزه‌ی فناوری دیجیتال و خواندنی‌ترین کتاب الکترونیک فارسی سال برگزار شد. در رویداد یلدای ۹۷ دیجی‌کالا برندهای برگزیده معرفی و تقدیر شدند. همچنین ۴۱۰ هزار رأی در این نظرسنجی جمع‌آوری و به ۹ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه‌ای اهدا شد.

 

مقرون به صرفه ترین گوشی سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


موفق‌ترین کمپانی حوزه فناوری دیجیتال سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


برترین برند ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


بهترین گوشی پرچم‌دار سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


خواندنی‌ترین کتاب الکترونیک سال به زبان فارسی از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


برترین برند ایرانی تولیدکننده کالاهای سوپرمارکتی سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


بهترین بازی ویدئویی سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


خلاقانه‌ترین نوآوری کالاهای الکترونیک مصرفی سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


برترین برند ایرانی تولیدکننده پوشاک و اکسسوری سال از نگاه کاربران دیجی کالا

 

 


 

دکمه بازگشت به بالا