معرفی و دانلود بازی ماشین سواری Fast & Furious Takedown

مجموعه فیلم Fast & Furious یکی از محبوبترین مجموعه فیلم های تاریخ سینما می باشد که تاکنون بازی های متعددی از روی این مجموعه برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است.

موبنا – جدیدترین بازی از این مجموعه ، Fast & Furious Takedown نام دارد که برای اندروید و ios منتشر گردیده است و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است.

گیم پلی این بازی ماشین سواری همانند فیلم مجموعه فیلم سریع و خشن می باشد بدین صورت که بایستی با گروه خود در چالش ها و ماموریت های رانندگی مختلفی شرکت کنید ، در برخی از مراحل شما زمان معینی برای به پایان رساندن ماموریت خود دارید که در صورت به اتمام رسیدن این زمان بازنده خواهید شد. در این بازی شما می توانید هدایت بیش از ۶۰ نوع اتومبیل لایسنس شده مختلف را برعهده بگیرید و در مسباقات مختلف شرکت نمایید. با پیشرفت در بازی و پیروزی در مسابقات می توانید گاراژ اختصاصی خود را داشته باشید و اتومبیل های خود را ارتقاء ببخشید و یک ماشین رویایی را برای خود درست کنید.

بازی دارای حالت آنلاین نیز می باشد و شما می توانید با سایر افراد در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید و خود را به صدر جدول های رده بندی جهانی برسانید. برای پیش گرفتن از رقبای خود در بازی بایستی دست به هر کاری بزنید بطوریکه در مواقع لازم بایستی انواع کارهای مختلف از قبیل پریدن از روی سکو ، لایی کشیدن ، سبقت گرفتن ، دریفت زدن و … را انجام دهید.

سازندگان در طراحی گرافیکی بازی بسیار خوب عمل کرده اند و در طراحی محیط ها و اتومبیل های مختلف بازی بسیار خلاقانه و با دقت عمل کرده اند و سعی کرده اند تا فضای بازی شباهت زیادی به مجموعه فیلم سریع و خشن داشته باشد. کنترلر بازی نیز به گونه ای طراحی گردیده است که کاربران در کنترل اتومبیل مشکلی نداشته باشند و تنها با یک انگشت بتوانند اتومبیل خود را هدایت کنند.

دانلود بازی Fast & Furious Takedown :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا