بانک صادرات ایران ٨۶ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد

​بانک صادرات ایران در هشت ماه نخست سال ٩٧ با پرداخت ١٣ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ٨۶ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور حمایت از ازدواج جوانان، از ابتدای سال ٩٧ تا پایان آبان‌ماه سال جاری با تخصیص ١٣ هزار میلیارد ریال، شرایط ازدواج ٨۵ هزار و ٨٣٢ نفر را تسهیل کرده است.
بنابراین گزارش، خدمات حمایتی بانک صادرات ایران برای کمک به تأمین مالی نیازهای بخش‌های مختلف جامعه در هشت ‌ماه نخست امسال، منجر به پرداخت ٣٧ هزار میلیارد ریال در قالب انواع وام‌های قرض الحسنه شده که در این میان ٣۶ درصد ارزش ریالی آن به لحاظ اهمیت به وام ازدواج و تهیه جهیزیه اختصاص یافته است.
علاوه بر این، بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال نیز برای تأمین مالی نیازهای ضروری از جمله درمان و بیماری‌ها و همچنین تأمین بخشی از وام‌های ضروری صندوق بازنشستگان کشوری هزینه شده است.
در این مدت، وام‌های قرض‌الحسنه اعطایی در بخش مسکن نیز از ۶ هزار میلیارد ریال فراتر رفته که اغلب در چهار بخش تسهیلات مسکن اقشار ویژه (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران)، احداث حمام روستایی، بافت فرسوده و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در نقاط مختلف کشور پرداخت شده است.
بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و کمک به تأمین هزینه‌های مالی در بخش‌های مختلف جامعه همواره پیشتاز بوده و در این راستا ٢٣٠٠ شعبه داخلی در سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به هموطنان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا