Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است

بیش از یک ماه از معرفی رسمی گوشی پرچمدار Huawei mate 20 pro می‌گذرد و این اسمارت‌فون زیبا، جذاب، پرقدرت و در عین حال کاربردی و خلاقانه تا به حال توسط بیشتر رسانه‌های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی مورد بررسی و آزمون‌های تخصصی قرار گرفته‌اند.

موبنا – در این مطلب قصد داریم با هم نگاهی به نتایج نهایی بررسی‌های انجام شده روی این گوشی از ۱۶ رسانه معتبر می‌اندازیم.

  1. Forbes: باتری Huawei mate 20 pro شما را از فکر کردن به دیگر گوشی‌ها خارج می‌کند

در بررسی انجام شده Huawei mate 20 pro توسط بن سین از وبسایت فوربس به صورت ویژه به ویژگی‌های باتری فوق‌العاده این گوشی اشاره شده است. طبق نظر سین، باتری Huawei mate 20 pro به حدی قدرتمند است که شما دیگر به هیچ گوشی با یک باتری قدرتمندتر فکر نخواهید کرد.  با وجود این باتری هیچ نیازی به پاوربانک نخواهید داشت. برای مثال این گوشی در مقایسه با آیفون ایکس مکس در حدود ۳۰ درصد شارژدهی بهتری دارد. در بخشی از این بررسی نظر سین در مورد باتری Huawei mate 20 pro  این گونه نوشته شده است:

«بهترین خصوصیتی که من می‌توانم Huawei mate 20 pro را به خاطر آن ستایش کنم این است که در ۴۰ روزی که از آن به صورت مستمر و برای تست همه ویژگی‌هایش استفاده می‌کردم، تنها یک روز بود که با یک بار شارژ کامل، نیاز به شارژ مجدد دستگاه پیدا کردم و این مورد باعث شده که دیگر هیچ نگرانی و اضطرابی بابت باتری گوشی نداشته باشم.»

https://www.forbes.com/sites/bensin/2018/12/03/the-huawei-mate-20-pros-epic-battery-life-has-spoiled-me-for-other-phones/1#596cc13745de

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Trusted Reviews: بهترین دوربین-گوشی ۲۰۱۸؛ کدام اسمارت‌فون بهترین عکس‌ها را می‌گیرد؟

در این بررسی وبسایت تراستد ریویوز اقدام به مقایسه دوربین‌ گوشی‌های روز بازار کرده تا بهترین آنها مشخص شود و در خلال این بررسی ویژگی «بالاترین درجه سخت‌افزار مورد استفاده برای دوربین یک گوشی هوشمند» Huawei mate 20 pro  بیشتر از باقی موارد مورد توجه قرار گرفته است. البته در کنار این ویژگی، نویسنده بررسی به نمایشگر عالی، سرعت بسیار بالای قابلیت شارژ سریع، عمر باتری مثال زدنی و همچنین ساختار عالی دوربین سه‌گانه ساخت Leica این گوشی اشاره کرده است. علاوه بر این، در بررسی انجام شده به ویژگی‌های Huawei p20 pro هم اشاره شده که از نظر نویسنده یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکسبرداری در سال ۲۰۱۸ است. همچنین به قابلیت دوربین سه‌گانه با زوم هیبریدی ۵ برابری، قابلیت‌های HDR چشم‌نواز، عملکرد نور کم هوشمند و ثبت صحیح رنگ‌های سوژه هم باید توجه داشت که در دستگاه‌های دیگر شرکت‌ها به ندرت یافت می‌شود.

https://www.trustedreviews.com/best/best-camera-phones-3520817

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. بررسی‌های یوتیوبرهای معروف: این گوشی دستگاه مورد علاقه ما برای سال ۲۰۱۸ است

برخی از کاربران متخصص که در زمینه بررسی دستگاه‌های روز تکنولوژیک فعالیت دارند این گوشی را به عنوان دستگاه دلخواه خود در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده‌اند. در بررسی‌های انجام شده توسط کانال‌هایی مانند BooredAtWork، Jaime Rivera، SuperSaf و … به ویژگی‌های این گوشی در بخش دوربین عالی و مثال زدنی‌اش، نمایشگری که سنسور اثرانگشت با آن یکپارچه شده و همچنین باتری پرقدرت دستگاه اشاره شده و بنا به نظر این متخصصین Huawei mate 20 pro کامل‌ترین گوشی هوشمند سال است.

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. co.uk: گوشی ۵ ستاره که قدرتمندترین دستگاه اندرویدی موجود است

در بررسی‌های انجام شده این وبسایت نیز Huawei mate 20 pro  موفق به کسب امتیاز ۵ از ۵ ستاره ممکن شده و عنوان «قدرتمندترین گوشی اندرویدی موجود در بازار» را کسب کرده‌ست. جیمز روجرسون که این بررسی را انجام داده در قسمت انتهایی مطلب خود اعلام کرد که نمایشگر رده بالای AMOLED، چیپست سریع و بهینه Kirin 980، قابلیت عکس‌برداری نور کم بسیار عالی و همچنین عمر باتری طولانی این گوشی از ویژگی‌های مثال‌زدنی آن هستند: «اگر شما به دنبال یک اسمارت‌فون اندرویدی پرچمدار به عنوان گوشی بعدی خود هستید، Huawei mate 20 pro  می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در واقع هر چیزی که بخواهید از دوربین، طراحی، باتری و ویژگی‌های امنیتی گرفته تا نمایشگر، همه و همه در این گوشی در حد عالی ارائه شده‌اند.»

https://3g.co.uk/reviews/huawei-mate-20-pro-review

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Mid-Day: بررسی Huawei mate 20 ؛ پادشاه اندرویدی

این وبسایت در بررسی خود امتیاز بسیار عالی ۹.۷ از ۱۰ را به این گوشی داده و از آن با لقب پادشاه اندرویدی یاد کرده است. از نکات ویژه‌ای که در تجربه کار با Huawei mate 20  به آنها اشاره شده، رابط کاربری روان و واکنشگرای EMUI9 و همچنین ساختار دوربین مورد توجه قرار گرفته که نگارنده از آن با عنوان «دوربین با کیفیت دیوانه‌وار» آن است: «این گوشی به احتمال فراوان بهترین اسمارت‌فون اندرویدی بازار بوده و نگین درخشان آن هم دوربین دستگاه است.»

https://www.mid-day.com/articles/huawei-mate-20-pro-review-the-droid-king/20042196

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. SmartHouse: Huawei mate 20 pro  با امتیاز ۱۰ از ۱۰ یک گوشی واقعاً خیره‌کننده است

در بررسی انجام شده توسط دیوی ریچاردز از وبسایت اسمارت هاوس به این مورد اشاره شده که این گوشی در همه زمینه‌ها نامبر وان بازار است و توانسته امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را کسب کند. ریچاردز در بررسی خود به عملکرد چیپست سریع Kirin 980، باتری غول‌پیکر و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس این گوشی که برای اولین بار در اسمارت‌فون‌ها ارائه شده و همچنین کیفیت عکسبرداری آن اشاره کرده است و به کاربر توصیه می‌کند:

«اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند از بین دستگاه‌های موجود در بازار هستید و می‌خواهید از انتخابی که کرده‌اید به خود ببالید، Huawei mate 20  همان گوشی است که هر آنچه می‌خواهید را یک‌جا دارد.»

https://www.smarthouse.com.au/review-huawei-mate-20-pro-smartphones-go/

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Engadget: برنامه‌ی ویژه هواوی که از هوش مصنوعی برای کمک به یک کودکان ناشنوا استفاده می‌کند

در بررسی که وبسایت Engadget انجام داده است در این گوشی از نرم‌افزاری با نام StorySign استفاده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد با جفت شدن با کتاب‌های ویژه کودکان و استفاده از هوش مصنوعی، متن کتاب را خوانده و آن را به زبان ویژه ناشنوایان ترجمه کرده و توسط صورتک مجازی که برای این کار طراحی شده، برای کاربر ترجمه کند. این نرم‌افزار به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی و AppGallery در دسترس است. خبر بسیار خوب در مورد این نرم‌افزار این است که می‌توان در همه دستگاه‌های اندرویدی از آن استفاده کرد و نیازی به یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند و رده بالا برای آن نیست.

https://www.engadget.com/2018/12/03/huawei-storysign-childrens-books-app-for-deaf/

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Android Authority: قابلیت ترجمه آفلاین این گوشی با Microsoft Translator تا حد ممکن نزدیک به ترجمه انسانی است

یکی از ویژگی‌های بسیار جالبی که در بررسی این سایت به آن اشاره شده توانایی ترجمه آفلاین این گوشی به کمک هوش مصنوعی و ابزار متجرم شرکت مایکروسافت است. بنابر نتایج بررسی این وبسایت، نتایج ترجمه‌های بیان شده با این گوشی تا ۲۳ درصد بهتر از نتایج ارائه شده توسط رقبای دیگر است و تا حد بسیار زیادی به ترجمه انسانی شباهت دارد.

برای اندازه‌گیری میزان صحت ترجمه ارائه شده از استاندارد صنعتی BLEU استفاده می‌شود که می‌تواند با بررسی نمونه‌های ارائه شده، میزان شباهت ترجمه ماشینی به ترجمه پایه انسانی را مورد مقایسه قرار دهد.

https://www.androidauthority.com/microsoft-translator-huawei-mate-20-930320/

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Android Central: دومین بررسی Huawei mate 20 pro ؛ دلربا و نفیس

وبسایت اندروید سنترال برای بار دوم این گوشی را مورد بررسی قرار داده و با اعطای امتیاز ۴.۵ از ۵، از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸ نام برده که طراحی مثال‌زدنی، چیپست پردازنده رده بالای Kirin 980، دوربین عالی و باتری پرچمدار از ویژگی‌های بارز این گوشی هستند:

«هواوی نشان داده که می‌تواند همه بهترین‌های گوگل و سامسونگ در یک جا کنار هم جمع کند.»

https://www.androidcentral.com/huawei-mate-20-pro-second-opinion-review

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Android Central: وقتی بخواهیم در مورد باتری صحبت کنیم، Huawei mate 20 pro خط بزرگی دور گلکسی نوت ۹ می‌کشد

در این بررسی نیز مقایسه‌ای بین باتری دو گوشی گلکسی نوت ۹ و Huawei mate 20 pro صورت گرفته که در آن گوشی هواوی به وضوح به پیروزی دست پیدا می‌کند:

«درحالیکه نوت ۹ با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند در طول یک روز کامل شارژدهی داشته باشد، با همین باتری Huawei mate 20 pro  تا دو روز کاربر را همراهی خواهد کرد.»

https://www.androidcentral.com/huawei-mate-20-pro-vs-samsung-galaxy-note-9

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. FirstPost: بررسی Huawei mate 20 pro؛ ویژگی‌های بیشتر در قیاس با نوت ۹، آیفون ایکس اس یا پیکسل ۳ ایکس ال

در بررسی این وب‌سایت نیز Huawei mate 20 pro موفق به دریافت امتیاز ۴.۸ از ۵ شده است که بالاتر از نوت ۹ سامسونگ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل است. در این مطلب نیز به صورت ویژه به عملکرد عالی باتری این گوشی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پردازنده قدرتمند Kirin و قابلیت عکسبرداری بالای دستگاه اشاره شده است.

https://www.firstpost.com/tech/reviews/huawei-mate-20-pro-review-more-feature-packed-than-note-9-iphone-xs-max-or-pixel-3xl-5658321.html

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Android Authority: مقایسه Huawei mate 20 pro با ال‌جی V40؛ کدام دوربین عریض بهترین است؟

در بررسی به صورت ویژه عملکرد دوربین زاویه عریض دو گوشی مورد مقایسه قرار گرفته و می‌شود گفت Huawei mate 20 pro می‌تواند جزئیات بیشتری را با عملکرد فوکوس خودکار بهتر خود نشان دهد.

https://www.androidauthority.com/huawei-mate-20-pro-vs-lg-v40-cameras-929060/

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Android PIT: Huawei mate 20 pro پرو با پیکسل ۳ ایکس ال

در بررسی که توسط بنیوت پپیک انجام شده به طراحی جذاب‌تر Huawei mate 20 pro کیفیت ویدئوی عالی و ویژگی‌های بهتر سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر این گوشی در قیاس با پیکسل ۳ ایکس ال اشاره شده است:

«هواوی واضح چند ویژگی بارز را ارائه می‌دهد: یک طراحی جذاب، یک دوربین کامل و آناتومی بهتر دستگاه»

https://www.androidpit.com/huawei-mate-20-pro-vs-google-pixel-3-xl

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Stuff: Huawei mate 20 Rx؛ نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند برای گیمینگ موبایل

در این بررسی که گوشی میت ۲۰ ایکس را روی میز hot Stuff وبسایت قرار داده به ویژگی‌های گیمینگ و همچنین نمایشگر بزرگ و عالی این گوشی اشاره شده است: «این گوشی بهترین تجربه برای گیمرهای موبایل خواهد بود»

https://www.stuff.tv/my/hot-stuff-huawei-mate-20x

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. Express: لپتاپ هوای mate x pro؛ طرفداران ویندوز ۱۰ بالاخره یک رقیب قدرتمند برای مک بوک ایر پیدا کردند

این لپتاپ موفق به کسب امتیاز کامل ۵ از ۵ در بررسی‌های وبسایت Express شده که به آن عنوان «یکی از خلاقانه‌ترین لپتاپ‌های سال ۲۰۱۸» اعطا شده است. در این مطلب به طراحی رده بالا، پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای و بهروری بسیار بالای آن اشاره شده است. همچنین مواردی مانند طراحی ظاهری بسیار عالی در خصوص حاشیه‌های نمایشگر بسیار نازک و دید نهایی مثبت به این لپتاپ اشاره شده و آورده داده شده است:

«لپتاپ هواوی اولین انتخاب ما برای انجام کار و استفاده روزانه است و شرکت چینی با ترکیب امکانات مورد نیاز پیش از این، یک محصول بسیار کارآمد برای همه زمینه‌ها تولید کرده است.»

https://www.express.co.uk/life-style/science-technology/1052571/Huawei-MateBook-X-Pro-review

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است


  1. New Atlas: بهترین ساعت هوشمند سال ۲۰۱۸؛ Watch GT

وبسایت New Atlas در بررسی انجام شده خود از ساعت Watch GT هواوی امتیازی بسیار بالا را به آن اختصاص داده و Watch GT را به عنوان بهترین ساعت سال انتخاب کرده است. البته در این مطلب به این قضیه هم اشاره شده که Watch GT بهترین ساعت تاریخ هواوی نیز است:

«ساعت‌های پیشین هواوی تا قبل از رونمایی Watch GT کیفیت قابل قبولی داشتند ولی می‌توان گفت Watch GT از همه آنها تا به امروز بهتر بوده است. نمایشگر این ساعت بزرگ و واضح است و به مدد تکنیک‌های بسیار عالی بهینه‌سازی باتری، واچ جی تی حالا می‌تواند تا دو هفته کامل شارژدهی داشته باشد.»

https://newatlas.com/best-smartwatches-2018/57494/

Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا