اپلیکیشن مهارت اول: آموزش مهارت در اندروید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، یادگیری علوم مختلف نیز آسان شده است و شما دیگر نیاز نیست تا برای یادگیری علوم مختلف به کلاس بروید و می توانید از درون خانه و بصورت مجازی با تلفن های همراهتان علوم مختلف را فرا بگیرید.

موبنا مهارت اول نام اپلیکیشنی تعاملی است که به تازگی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و شرکت همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین عرضه گردیده است ، این اپلکیشن که تنها چند روز از عرضه ی آن بیشتر نمی گذرد با هدف اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آموزشی مهارت آموزان عرضه گردیده است و علاقمندان می توانند با دانلود این اپلیکیشن اندرویدی در دوره های مختلف به صورت مجازی و ثبت نام و شرکت کنند و در پایان گواهینامه ی مرتبط با دوره را دریافت کنند. با ما همراه باشید تا شما را با امکانات مختلف این اپلیکیشن آموزشی آشنا کنیم.

مهارت اول
مهارت اول

در ابتدای ورد به برنامه شما با صفحه ی اصلی آن مواجه خواهید شد که کلیه ی امکاناتی که برنامه دارا می باشد را مشاهده خواهید کرد ولی با کلیک بر روی هر کدام از این قسمت ها و امکانات مشاهده خواهید کرد که برنامه از شما می خواهد تا ثبت نام کنید ، پس ما توصیه می کنیم در همان ابتدای ورد به برنامه با کلیک بر روی سه خط افقی در بالا و سمت راست برنامه و انتخاب گزینه ی ثبت نام ، در اپلیکیشن مهارت اول ثبت نام کنید تا بتوانید از همه ی امکانات ان به راحتی استفاده کنید. ثبت نام در برنامه بسیار ساده می باشد و همانظور که در عکس بالا مشاهده می کنید تنها با وارد کردن نام کاربری ، شماره تلفن و کلمه عبور می توانید در برنامه ثبت نام نمایید.

مهارت اول
مهارت اول

به طور کلی برنامه دارای چهار بخش اصلی دوره ها ، گروه ها ، ناشرها و اساتید می باشد که در واقع موارد مذکور امکانات اصلی برنامه محسوب می شوند. با کلیک بر روی گزینه ی دوره ها می توانید دوره های آموزشی مختلفی را که این اپلیکیشن برای شما ارائه می کند را مشاهده نمایید. برخی از دوره ها بصورت رایگان و برخی دیگر به صورت پولی هستند که برای ثبت نام در دوره های پولی بایستی در قسمت افزایش اعتبار ، نسبت به خرید اعتبار اقدام نمایید تا بتوانید در دوره ی مورد علاقه ی خود ثبت نام کنید. با کلیک بر روی دوره ی مورد علاقه ی خود می توانید اطلاعات کلی آن دوره از قبیل تعداد جلسات ، نام استاد ، هزینه ی ثبت نام و … را مشاهده نماید ، همچنین می توانید نظرات سایر افراد در مورد این دوره را مشاهده کنید تا خیالتان نسبت به ثبت نام در دوره ی مورد نظرتان جمع شود.

مهارت اول
مهارت اول

در قسمت گروه ها می توانید دوره های مورد نظر خود را به صورت دسته بندی و در گروه بندی های مشخص مشاهده نمایید. شما در این قسمت می توانید براساس رشته ی تحصیلی و یا مورد علاقه تان ، دوره های مورد نظر خود را پیدا کنید. در بالای  هر گروه ، تعداد دوره های مرتبط با آن را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی گروه مورد نظر می توانید دوره های ان را مشاهده کنید و از این طریق در دوره ی مرود علاقه ی خود ثبت نام نمایید.

مهارت اول
مهارت اول

با کلیک بر روی گزینه ی ناشرها می توانید ناشرهایی را که با این اپلیکیشن همکاری می کنند را مشاهده کنید. در جلوی هر کدام از ناشرها ، تعداد دوره ها و اساتید مرتبط با آن ها مشخص است. با کلیک بر روی هر کدام از ناشرها می توانید دوره هایی که توسط آن ها برگزار می شود را مشاهده کنید و در صورت تمایل در دوره های آن ها ثبت نام کنید و همچنین می توانید اساتید مرتبط با ناشر مذکور را نیز بشناسید.

مهارت اول
مهارت اول

اساتید، همانطور که از اسم آن مشخص است با کلیک بر روی این قسمت می توانید تمامی اساتیدی را که با این اپلیکیشن همکاری می کنند را مشاهده نمایید. در کنار اسم هر کدام از اساتید ، تعداد دوره هایی که توسط او برگزار می گردد مشخص شده است که با کلیک بر روی نام استاد مورد نظر می توانید دوره ای که توسط او برگزار می شود را ملاحضه کنید و همچنین در قسمت مشخصات ، اطلاعاتی از قبیل معرفی نامه ، ایمیل و تاریخ عضویت در مورد استاد موردنظر کسب کنید.

تصاویر اپلیکیشن مهارت اول:

دانلود اپلیکیشن مهارت اول:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا