معرفی و دانلود فیلیمو؛ اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال

دیدن فیلم و سریال یکی از تفریحاتی است که اغلب افراد در هنگام اوقات فراغت خود انجام می دهند ، در گذشته اکثر افراد برای مشاهده فیلم های مورد علاقه ها خود ناچار به خرید دی وی دی از ویدئو کلوپ ها بودند ولی درس ال های اخیر با پیشرفت اینترنت اکثر افراد فیلم ها و سریال های خود را از طریق اینترنت دانلود و یا تماشا می کنند.

موبنا – در این میان کمتر سایتی را می توان پیدا کرد که دارای آرشیوی قوی و همچنین بروز باشد ولی سایت آپارات با تاسیس سرویس خود با نام فیلیمو توانسته گام بزرگی را برای مخاطبین خود بردارد و به آن ها این امکان را بدهد تا فیلم های و سریال های ایرانی و خارجی خود را بدون دردسر دنبال کنند. امروز ما قصد داریم اپلیکیشن فیلیمو را برای شما معرفی نماییم که به شما کمک می کند با استفاده از اسمارت فون و یا تبلت خود به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

در ابتدای ورود به این اپلیکیشن تماشای فیلم وسریال بایستی در آن عضو شوید که برای اینکار بایستی شماره تلفن خود را وارد نمایید تا کد تایید برای شما ارسال گردد. پیس از وارد کردن کد تایید به صفحه ی اصلی برنامه خواهید رفت که برای استفاده از امکانات برنامه در ابتدا نیاز دارید تا حساب کاربری خود را شارژ نمایید. که برای اینکار بایستی بر روی آیکون کوچک در بالا و سمت چپ صفحه نمایش و سپس بر روی گزینه خرید اشتراک کلیک نمایید. در این قسمت می توانید اشتراک با مدت زمان و هزینه های مختلفی را مشاهده نمایید که برای خرید هر کدام از موارد بایستی بر روی آن کلیک نمایید و از طریق اپلیکیشن بازار خرید خود را تکمیل نمایید.

قسمت ویترین در واقع همان صفحه ی اصلی برنامه می باشد که در آن می توانید انواع فیلم ها را در بخش های مختلفی مشاهده نمایید. در بهش ویژه می توانید جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. در قسمت پایین تر می توانید فیلم های برتر imdb ، جشنواره فجر ، اسکار ، پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران و … را نیز مشاهده نمایید. همچنین در قسمت بازیگران خارجی می توانید کالکشن فیلم های هنرمندان خارجی را مشاهده کنید و مجموعه فیلم های هنرمندان مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید. در کنار قسمت ویترین ، دو قسمت دیگر با نام های دسته بندی و فیلم های من را مشاهده خواهید کرد که همانطور از نام آن ها پیداست می توایند انواع فیلم ها و سریال ها را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید و همچنین فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به بخش فیلم های من اضافه کنید.

قسمت فیلم های من دارای سه بخش گالری افلاین ، مشاهده شده ها و نشان شده ها می باشد. در بخش گالری آفلاین می توانید فیلم های مورد علاقه خود را دانلود و در زمان هایی که متصل به اینترنت نیستید به تماشای آن ها بپردازید. در بخش مشاهده شده ها می توانید فیلم هایی را که قبلا مشاهده کرده اید را ببینید و در قسمت نشان شده ها می توانید فیلم ها و یا سریال هایی را که برای خود نشان گذاری کرده اید را مشاهده کنید. برای مشاهده آنلاین فیلم ها نیز حجم اینترنت شما با توجه به شرکت اشتراک دهنده تان رایگان و یا غیررایگان خواهد بود. یکی از قسمت های جالب و کاربردی برنامه ، جدیدترین ها می باشد که در این قسمت می توانید جدیدترین فیلم و سریال های منتشر شده ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی یک فیلم می توانید اطلاعات مختلفی از قبیل داستان ، امتیاز کاربران ، امتیاز کاربران imdb ، تیزر فیلم ، عوامل سازنده فیلم و … را مشاهده نمایید. همچین شما می توانید فیلم های مشابه با فیلم مورد نظر را در پایین مشاهده کنید و در صورت لزوم فیلم های مورد نظر را تماشا کنید. نظرات کاربران یکی از کاربردی ترین قسمت های موجود در هر فیلم می باشد که به شما کمک می کند تا اطلاعات خوبی را در مورد فیلم مورد نظر کسب کنید. یکی دیگر از قسمت خوب و کاربردی برنامه ، جست وجو می باشد که به شما کمک می کند به راحتی فیلم و سریال مورد نظر خود را پیدا کنید که برای اینکار تنها کافی است نام و یا قسمتی از نام فیلم و یا سریال مورد نظرتان را وارد کنید.

دانلود اپلیکیشن فیلیمو :

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

 

معرفی و دانلود فیلیمو؛ اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا