معرفی سوپر اسپورت مک‌لارن با سقف بازشو (+عکس و فیلم)

۷۲۰S اسپایدر قابلیت‌های مشابه کوپه را در اختیار راننده قرار می‌دهد و بنابراین با فشردن یک دکمه در کمتر از ۱۱ ثانیه سقف سخت این اتومبیل جمع می‌شود.

موبنا – مک‌لارن هر بار که اتومبیل جدید را به بازار جهانی معرفی می‌کند مورد توجه همگان قرار می‌گیرد و این کمپانی انگلیسی تولیدکننده سوپر اسپورت‌های منحصر به فرد تصمیم گرفته است ویرایش جدید اتومبیل زیبای ۷۲۰S با سقف بازشو را با حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت معرفی کند.

 

 

این محصول را می‌توان خودرویی بین سری محصولات اسپورت مک‌لارن از جمله ۵۴۰، ۵۷۰ و ۶۰۰، و سری محصولات آلتیمِیت شامل مدل‌های اسپیدتِیل، سنا و پی۱ دانست. خودروی جدید در خانواده محصولات «سوپر» شرکت مک‌لارن قرار می‌گیرد که با نام ۷۲۰S با ظاهر باشکوه و امکانات پیشرفته وارد خیابان‌ها می‌شود.

معرفی سوپر اسپورت مک‌لارن با سقف بازشو (+عکس و فیلم)

هم اکنون یک نسخه ویژه با سقف بازشو برای مدل اسپایدر مک‌لارن عرضه شده است. ۷۲۰S اسپایدر قابلیت‌های مشابه کوپه را در اختیار راننده قرار می‌دهد و بنابراین با فشردن یک دکمه در کمتر از ۱۱ ثانیه سقف سخت این اتومبیل جمع می‌شود.

معرفی سوپر اسپورت مک‌لارن با سقف بازشو (+عکس و فیلم)

موتور این محصول نسبت به مدل اصلی که سقف آن باز نمی‌شد تغییری نکرده است و بنابراین می‌توان ۷۲۰S را به همراه موتور ۴ لیتری توئین توربوی هشت سیلند در اختیار گرفت تا در نهایت توانی معادل ۷۲۰ اسب بخار با قدرت گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر تولید کند. اضافه شدن سیستم سقف بازشو ۴۹ کیلوگرم به وزن مدل اصلی ۷۲۰S افزوده است و البته باید توجه داشته باشیم که این اتفاق حداقل تاثیر را روی این اتومبیل برجا گذاشته است و در نهایت این خودروی منحصر به‌فرد می‌تواند در ۲.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت طی ۷.۹ ثانیه، تنها ۰.۱ ثانیه نسبت به مدل اصلی کندتر حرکت کند. مک‌لارن توضیح داد که با وجود وزن اضافه‌ای که مدل جدید در اختیار گرفته است، ۷۲۰S اسپایدر نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی «فراری ۴۸۸ اسپایدر» همچنان ۸۸ کیلوگرم سبک‌تر است.

معرفی سوپر اسپورت مک‌لارن با سقف بازشو (+عکس و فیلم)

از نظر بصری و شکل ظاهری، ۷۲۰S اسپایدر یک جفت اهرم‌ شیشه‌ای تاشو در قسمت پشتی سقت تاشو را شامل می‌شود. آنها فوق العاده به نظر می‌رسند و زمانی که  از پشت خودرو را مشاهده می‌کنید، توجه شما به آنها جلب می‌شود. این ستون‌های شیشه‌ای نسبت به مدل قبلی ۱۲ درصد زاویه دید راننده را گسترش می‌دهد و از این نظر می‌توان این محصول را نسبت به مدل‌های قبلی مک‌لارن اسپایدر متمایز دانست.

معرفی سوپر اسپورت مک‌لارن با سقف بازشو (+عکس و فیلم)

با توجه به اینکه نحوه جریان هوا در قسمت فوقانی خودرو بر اساس سقف بازشو تغییر کرده است، نحوه جریان هوا در قسمت زیر خودرو به‌روز شده است و همچنین بال پشتی فعال به کار گرفته می‌شود که از این نظر می‌توان آن را مشابه مدل کوپه دانست. این بال بر اساس برنامه‌ریزی‌های هوشمند صورت گرفته عمل می‌کند تا در شرایط مختلف و بر اساس کارایی متفاوت عکس العمل نشان دهد.

قیمت ۷۲۰S اسپایدر مک‌لارن با سقف بازشو ۲۳۷ هزار پوند معادل ۳۰۰ هزار دلار اعلام شده است و البته اگر خریدار تمایل به اضافه کردن آپشن‌های مختلف داشته باشید، این رقم می‌تواند افزایش یابد. با این توضیح می‌توان گفت این خودرو نسبت به مدل ۷۲۰ کوپه مک‌لارن ۵۰ دلار گران‌تر است و با این وجود بد نیست که با پرداخت ۵۰ دلار بیشتر، این مدل متفاوت با سقف بازشو را امتحان کنید تا تجربه رانندگی با آخرین محصول ساخته شده در شرکت مک‌لارن را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا