دمنوش لاغری گیاهی مری تی!

این روزها، چه آنها که واقعا اضافه وزن دارند یا چاق هستند و چه آنها که صرفاً به دنبال تناسب اندام یا کم کردن بیشتر وزن هستند، معمولا درباره نخوردن و کم خوردن و رژیم گرفتن سوال نمی کنند! بلکه می پرسند: «چی بخورم لاغر بشم»! یا «چطور بخورم که لاغر بشم»!

موبنا – به عبارتی همه میخواهند از نعمت و لذت خوردن بهره مند باشند اما تناسب اندام هم داشته باشند و چاق هم نشوند. این اتفاق، شدنی است! و خوردن و لذت بردن از خوراکی ها و نوشیدنی ها حق مسلم همه انسان هاست اما چطور می توان چاق نشد؟

همه می دانیم چاقی زیربنای بسیاری از بیماری ها مانند چربی بالای خون، فشار خون، دیابت و…. و حتی سرطان است و همه می دانیم نباید پرخوری کنیم و البته حتما طبق یک برنامه مشخص و متناسب با شرایط سنی و جسمی و جنسی ورزش کنیم؛ ولی آیا می شود هم بخوریم (البته درست و به اندازه و غذاهای خوب) و هم لاغر شد؟ یا اصولا آیا می توان «خوشمزه لاغر شد»؟

با یک جستجوی ساده اینترنتی با تعداد بی شماری از داروها و دمنوش های مدعی لاغری در چند ساعت و چند روز مواجه می شویم که اغلب یا مجوز ندارند یا عملا داروهای قوی یا شیمیایی به اسم گیاهی و طبیعی و پر از ضرر و حتی خطرناک هستند و یا انواعی از ترکیبات گیاهی یا شیمیایی ملین یا مسهل که بدن را با از دست دادن آب یا چربی مجبور به کاهش وزن بیمارگونه می کنند تا یک لاغری سریع و برگشت پذیر توام با گود افتادن چشم و تیرگی زیر چشم، بهم ریختن الکترولیتهای بدن، ناراحتی اعصاب، خشکی پوست و ریزش موها را به ارمغان آورد!

اما دمنوش و چای دکتر مری چگونه فرموله شده است؟

دمنوش لاغری گیاهی دکتر مری یک محصول دانش بنیان و کاملا دانشگاهی و آکادمیک و با مجوز سازمان غذا و دارو است. هدیه طبیعت و بدون هرگونه افزودنی، اسانس، رنگ و نگهدارنده؛ شامل: چای سبز، چای اولانگ، زعفران، دارچین، لیمو، بادرنجبویه، چای سفید، نعناع، زرشک، هل، گل گاوزبان، زنجبیل، انیسون، گل محمدی و قهوه سبز. این ۱۵ گیاه هیچکدام مسهل یا ملین به معنای رایج نیستند و اینکه هر کدام از این گیاهان چقدر مفید هستند نیاز به توضیح ندارد اما اینکه هر کدام از دسته های هفت گانه دکتر مری چگونه بر بدن شما اثر میگذارد باید مقالات سایت دکتر مری را مطالعه کنید.

هر بار که جعبه دکتر مری را باز کنید رایحه خوش و عطر دل انگیز خوشبو ترین گیاهان دارویی و معطری را استشمام خواهید کرد که شاید هیچ ترکیب دیگری برای شما به این اندازه دلنشین نباشند. عطر و بو و طعمی که به شما می گوید: «می توان خوشمزه لاغر شد»!

 

گیاهان و مفردات دکتر مری بر اساس هزاران سال دانش و تجربه طب سنتی ایران و بر اساس نظرات دانشمندان بزرگی مثل ابن سینا و کتاب مخزن الادویه عقیلی شیرازی توسط دکتر حسین رضایی زاده، پزشک و متخصص طب سنتی ایران، انتخاب شده اند. دکتر رضایی زاده را از طریق برنامه های صدا و سیما و تاکید همیشگی او بر اصلاح سبک زندگی و حفظ سلامتی و تندرستی در طب ایرانی و آموزش نوشیدنی های سلامتی در شبکه های مختلف تلویزیونی می شناسید.

هانی ژل به عنوان اولین محصول رسمی این شرکت با مصوبه کمیته فناوری و شورای صنعت در مرکز رشد طب و داروسازی سنتی و فرآورده­های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از طیّ مراحل تحقیق و توسعه (R&D) و اخذ مجوزهای اخلاق پزشکی و انجام کارآزمایی­های بالینی به عنوان داروی طبیعی مجوز تولید گرفته است.

تیم تحقیقاتی و پژوهشی این شرکت از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی بوده و با همکاری بین بخشی الگوی موفقی از ارتباط دانشگاه و صنعت و تلاش برای خدمت رسانی به مردم و بیماران، خصوصاً بیماران خاص و مبتلا به سرطان و ام اس (مولتیپل اسکلروزیس) ارائه داده است.

ژل رویال چیست؟

هانی ژل رویال می تواند باعث بهبود ضعف و خستگی و افزایش کیفیت زندگی بیماران خصوصا بیماران مبتلا به سرطان، افزایش توان جسمی و تعدیل سیستم ایمنی شود.

خواص درمانی ژل رویال :

  • هانی ژل کمک به بهبود ضعف و خستگی ناشی از بیماری ها مثل سرطان ، ام اس ، ورزش شدید و حرفه ای
  • افزایش توانایی دفاعی بدن در مقابله با سرماخوردگی ، آنفلوانزا خصوصا در سالمندان و کودکان
  • بهبود خونسازی و تامین انرژی در دوران نقاهت بیماری
  • کمک به رشد کودکان
  • افزایش قدرت باروری
  • افزایش حافظه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا