بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه «گاردین» (+عکس)

گجت‌ها ابزارهای کوچک و دارای فناوری پیشرفته هستند که با فناوری نوینی که دارند سبب تسهیل در انجام برخی امور می‌شوند.

موبنا – پایگاه خبری گاردین ۲۰ گجت محبوب سال ۲۰۱۸ را معرفی کرده است که در این خبر به معرفی ۴ گجت پرداخته‌ایم.

اسپیکر هوشمند “سنس وان های ادیشن”(Sonos One, Hay edition)

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه «گاردین» (+عکس)

شرکت آمریکایی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی “سنس” امسال از اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند “سنس وان های ادیشن”(Sonos One, Hay edition) نام دارد  و قادر به اتصال به “الکسا” دستیار صوتی آمازون نیز است.  به گفته گاردین این اسپیکر هوشمندترین اسپیکر مجهز به فناوری متمرکز بر موسیقی در سراسر جهان است. اسپیکر هوشمند  “سنس وان های ادیشن” در پنج رنگ مختلف و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود.

هدست هوشمند “WH-1000XM3” سونی

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه «گاردین» (+عکس)

شرکت ژاپنی سونی امسال همانند سال‌های گذشته در حوزه فناوری می‌درخشید. سونی در سال ۲۰۱۸ هدست‌هایی به نام”WH-1000XM3” را روانه بازار کرد. هدست‌های مذکور فوق العاده سبک و راحت هستند. از ویژگی‌های این هدست‌ها می‌توان به این اشاره نمود هنگامی‌ که کاربر از آن استفاده می‌کند کاملا صداهای اطراف آن مسدود می‌شود. هدست “WH-1000XM3” از کنترل تطبیقی صدا استفاده می‌کند تا کاربر هیچ صدایی از محیط اطرافش را نشنود. این محصول با قیمت ۳۳۰ دلار عضه می‌شود.

زنگ در هوشمند “نست هِلو”(Nest Hello)

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه «گاردین» (+عکس)

اگر افراد به دنبال یک زنگ درب مجهز می‌گردند زنگ “نست هِلو” (Nest Hello) گزینه خوبی است. زنگ درب “نست هِلو” طراحی جذاب و متفاوتی دارد و می‌تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره لیست افرادی که به شما مراجعه می‌کنند را ثبت کند و افراد را قادر می‌سازد تا هنگامیکه حتی خارج از خانه هستند با افرادی که به آنها مراجعه می‌کنند، صحبت کنند. به گفته گاردین این زنگ کیفیت بالایی دارد و یک زنگ کاملا هوشمند  است. زنگ “نست هِلو” با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود.

هدست واقعیت مجازی “Oculus Go”

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه «گاردین» (+عکس)

کمپانی آمریکایی “Oculus VR” امسال از آخرین هدست واقعیت مجازی خود به نام “Oculus Go” رونمایی کرد.

بر خلاف بسیاری از هدست‌های پیشین که این کمپانی توسعه داده، هدست مذکور نیازی به یک گوشی هوشمند یا یک رایانه برای استفاده از آن وجود ندارد. هنگامی که کاربران هدست مذکور را بر روی چشمان خود قرار می‌دهند به طور کاملا عجیب به یک دنیای دیگر وارد می‌شوند که بسیار آنها را سرگرم می‌کند. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا