آغاز پیش‌فروش سوپر اسپورت ۹۹۰ هزار یورویی نیسان (+عکس و فیلم)

این خودروی اسپورت که محصول مشترک نیسان و شرکت ایتال‌دیزاین محسوب می‌شود با قیمت ۹۹۰ هزار یورو معادل ۱.۱۳ میلیون دلار فروخته خواهد شد.

موبنا – شرکت نیسان تایید کرد که تولید انبوه آخرین طراحی تایید شده مربوط به خودروی «نیسان GT-R50» را آغاز می‌کند و از هم اکنون پیش فروش این اتومبیل فوق اسپورت که به صورت محدود تولید خواهد شد، آغاز شده است. اگر چه از زمانی که طرح اولیه این خودرو معرفی شد تا امروز بررسی‌های زیادی روی آن صورت گرفته است، ولی نیسان در نهایت تصمیم گرفت هیچ گونه تغییری در شکل ظاهری و موتور آن اعمال نکند و فقط چند رنگ جدید به آن اضافه کند.

آغاز پیش‌فروش سوپر اسپورت 990 هزار یورویی نیسان (+عکس و فیلم)

این خودروی اسپورت که محصول مشترک نیسان و شرکت ایتال‌دیزاین محسوب می‌شود با قیمت ۹۹۰ هزار یورو معادل ۱.۱۳ میلیون دلار فروخته خواهد شد. نمونه اولیه نیسان GT-R50 نخستین بار اواخر ژوئن سال جاری میلادی به نمایش درآمد و سپس طی ماه ژوئیه در «فستیوال سرعت گود‌-وود» در معرض دید عموم قرار گرفت. آن زمان هنوز قیمت این محصول اعلام نشده بود و با این وجود نیسان هم اکنون اعلام کرد که این خودروی خاص و متفاوت را به قیمت ۹۹۰ هزار یورو به فروش می‌رساند.

آغاز پیش‌فروش سوپر اسپورت 990 هزار یورویی نیسان (+عکس و فیلم)

شرکت نیسان در بیانیه جدید خود اعلام کرد که فقط ۵۰ عدد از این خودرو را تولید و به فروش می‌رساند و بنابراین هرگز قصد ندارد تولید مجدد آن را تمدید کند. نیسان GT-R50 با رنگ خاکستری با بخش‌هایی به رنگ طلایی به نمایش درآمده بود و هم اکنون مشخص شده است که این خودرو می‌تواند با هر ترکیب رنگی که مشتری آن را سفارش دهد، به تولید برسد.

آغاز پیش‌فروش سوپر اسپورت 990 هزار یورویی نیسان (+عکس و فیلم)

«باب لایشلی» مدیر برنامه جهانی خودروهای اسپورت نیسان در این خصوص گفت:‌ «عکس العمل هواداران محصولات نیسان در سراسر جهان و البته علاقمندان به خودروی GT-R50 فراتر از انتظارات ما بود. این ۵۰ خودرو که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد خودروهای GT-R تولید می‌شوند محصول مشترک ما و ایتال‌دیزاین است تا بار دیگر مشخص شود که نیسان در عرصه مهندسی و خودروهای اسپورت تا چه اندازه پیش‌رو است».

آغاز پیش‌فروش سوپر اسپورت 990 هزار یورویی نیسان (+عکس و فیلم)

خودروی نیسان GT-R50 که به صورت محدود تولید خواهد شد موتور تقویت شده خودروی مسابقه‌ای نیسان GT3 را در خود جا داده است و البته موتور آن نسبت به مدل GT-R نیسمو معادل ۱۱۰ اسب بخار توان بیشتر تولید می‌کند. این اتفاق در مجموع باعث می‌شود GT-R50 بتواند با توان ۷۱۰ اسب بخار با قدرت گشتاور ۷۵۷ پوند-فوت معادل ۷۸۰ نیوتون متر در جاده‌ها حرکت کند. لازم به ذکر است که در این خودرو قابلیت‌های انتقال سرعت، سیستم تعلیق، سیستم ترمز بریمبو و … تقویت شده‌اند.

 

 

شرکت نیسان اعلام کرد که تولید و فروش خودروی فق اسپورت GT-R50 را از اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می‌کند و این فرآیند تا سال ۲۰۲۰ ادامه میابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا