موتور سیکلت برقی مثل هیچکدام! (+عکس)

توان این موتور سیکلت برقی ۸۰۰ وات در نظر گرفته شده است و موتور مرکزی آن از نوع «بوش» است که در لاستیک عقب کار گذاشته شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا به کمک آن بتوانید با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید.

موبنا – حتما شما هم تا امروز انواع مختلف موتورسیکلت‌های برقی را مشاهده کرده‌اید. ولی این محصول چینی کاملا متفاوت طراحی شده است و آن را شبیه به هیچ یک از اسکوترهای موجود در خیابان نمیابید. «میکو مکس» نام این موتور سیکلت  جدید است که انواع مختلف قابلیت‌های هوشمند و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از لحاظ مشخصات اولیه به نظر می‌رسد که این موتور سیکلت به هیچ یک نمونه‌های موجود شباهت نداشته باشد و البته فقط برای محیط‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد. توان این موتور سیکلت برقی ۸۰۰ وات در نظر گرفته شده است و موتور مرکزی آن از نوع «بوش» است که در لاستیک عقب کار گذاشته شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا به کمک آن بتوانید با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. محدوده حرکت این موتور سیکلت با شارژ کامل باتری آن ۶۰ کیلومتر اعلام شده است و بر این اساس شما با خیال راحت می‌توانید فاصله منزل تا محل کار را به کمک آن طی کنید.

موتور سیکلت برقی مثل هیچکدام! (+عکس)

طراحی این موتور سیکلت برقی به صورت متفاوت انجام شده است. باتری آن در بخش کف‌پوش جاسازی شده است که راننده در اصل پای خود را روی آن قرار می‌دهد و از این رو شما در قسمت باک موتور و زیر صندلی هیچ فضایی مشاهده نمی‌کنید. توجه داشته باشید که این موتور سیکلت مانند گوشی هوشمند از طریق ورودی یو‌اس‌بی به برق متصل می‌شود تا انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.

موتور سیکلت برقی مثل هیچکدام! (+عکس)

برای این محصول قابلیت‌های دیگری هم در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های عقب و جلو مجهز به حسگر تشخیص نور محیط اشاره کرد. نکته عجیبی که در طراحی این موتور سیکلت در نظر گرفته شده این است که فضای بزرگ خالی زیر صندلی به گونه‌ای است که هیچ گونه درپوش یا محافظ ندارد تا کاربر بتواند به راحتی وسایل خود را با آن حمل کند.

به هر حال موتور سیکلت برقی «میکو مکس» هم اکنون با قیمت ۸۰ هزار روبل معادل ۱۱۷۰ دلار در روسیه فروخته می‌شود و قرار است به زودی فروش آن در دیگر کشورهای جهان هم آغاز شود.

موتور سیکلت برقی مثل هیچکدام! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا