دانلود اول مارکت: اپلیکیشن‌های اندرویدی در مارکت همراه اول

فروشگاه اپلیکیشن و بازی های اندرویدی همراه اول با نام اول مارکت منتشر شد. اپراتور MCI در سالهای اخیر علاوه بر خدمات شبکه موبایل وارد بازار داغ برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی شده و مارکتی تدارک دیده تا فارسی زبان به آخرین برنامه و بازی ها دسترسی داشته باشند.

موبنا –  اول مارکت به صورت آنلاین (نسخه تحت وب) با آدرس avvalmarket.ir و به صورت برنامه اندرویدی (لینک دانلود در انتهای پست) قابل استفاده است. همراه اول هوشمندانه وارد رقابت در دنیای تجارت الکترونیک شده است و رقبای بزرگی در این عرصه نظیر مارکت معروف کافه بازار مانعی بزرگ برای اول مارکت محسوب میشود.

Hamrah_Avval_Logo

به علت برخی سیاست ها و تحریمات صورت گرفته ایرانیان از منبع اصلی اپلیکیشنها یعنی گوگل پلی محروم هستند و این موضوع شاید اصلی ترین علت نیاز و به وجود آمدن مارکتهای بومی باشد. البته علتهای دیگری هستند که برخی از یوزها فروشگاه های اپلیکیشن ایرانی همانند اول مارکت را مناسب تر از نسخه های خارجی میدانند به برخی از آنها مختصرا اشاره میکنیم.

 

  • توضیحات فارسی
  • سرعت دانلود بهتر (بدلیل وجود سرورهای دانلود در کشورمان و درنتیجه پینگ پایین تر)
  • دسترسی آسانتر به اپ های ایرانی
  • تبادل نظرات کاربران فارسی زبان
  • عدم تحریم
  • حمایت از اپ های ایرانی

دسته بندی موضوعات در اپلیکیشن اول مارکت

آموزش
سرگرمی
کاربردی
ورزشی
سلامت و تندرستی
مذهبی
شبکه های اجتماعی
تجارت
شیوه زندگی
موسیقی
اخبار
آب و هوا
کتاب ها

بیانات مدیرعامل شرکت درباره اول مارکت:

web-mobile-apps-icons

پیشه ور مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج چشم انداز چهار ساله شرکت همراه رسانه موج این است که در مدت ۲ سال اول به عنوان برترین فروشگاه اپلیکیشن موبایل در ایران و در مدت ۴ سال به عنوان بزرگترین فروشگاه فروش اپلیکیشن منطقه شناخته شود. همچنین جذب ۸۰۰ هزار کاربر در سال اول و جذب ۲ میلیون کاربر در سال دوم و تبدیل شدن به یکی از دو مارکت اول ایران چشم انداز اصلی این شرکت است.

پیشه ور هدف اصلی شرکت همراه رسانه موج را تولید فروشگاهی متفاوت از فروشگاه های دیگر برای ارائه اپلیکیشن های متفاوت با فرهنگ و نیاز جوانان ایرانی خواند و افزود: خلاء موجود در بازار و عدم وجود فروشگاه های مناسب موجب شد تا شرکت همراه رسانه موج اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، مذهبی و… ارائه دهد.

تصاویر محیط کاربری

لینک دانلود مستقیم آخرین نسخه

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا