معرفی و دانلود بازی رانر Sonic Dash 2: Sonic Boom

مجموعه سونیک یکی از محبوب ترین مجموعه بازی های تاریخ بازی های رایانه ای می باشد که اکثر گیمرها با این مجموعه خاطرات خوبی دارند ، یکی از نسخه های پرطرفدار این مجموعه که برای اندروید و ios منتشر گردیده است ، Sonic Dash 2: Sonic Boom نام دارد که یک بازی در سبک رانر بی انتها می باشد و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده و نمره بسیار خوب ۴.۵ از ۵ را نیز در این سایت کسب کرده است.

موبنا – همانظور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی این بازی رانر بصورت رانر می باشد و شما هدایت شخصیت های محبوب مجموعه سونیک را برعهده دارید و بایستی در محیط های متنوع و گوناگون سه مسیر خود را که پر از موانع مختلف می باشد را طی کنید و آیتم های موجود در طول مسیرتان را جمع آوری نمایید و از خود رکورد خوبی بر جای بگذارید. کنترل بازی نیز همانند بازی های سبک رانر می باشد بدین صورت که شما با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ صفحه می توانید تغییر مسیر دهید همچنین با کشیدن انگشت خود به سمت بالا و پایین می توانید از روی موانع بپرید و یا در برخی از مکان ها از زیر موانع عبور نمایید.

Sonic Dash 2: Sonic Boom
Sonic Dash 2: Sonic Boom

در طول مسیر خود با بدست آوردن orb های آبی رنگ می توانید گزینه ای به نام Dash Meter را پر کنید که در واقع با پر کردن آن می توانید از قدرت منحصربفرد کاراکترهای بازی استفاده کنید. سازندگان بازی از لحاظ طراحی هنری و گرافیکی بازی نیز بسیار خوب عمل کرده اند و در ساخت محیط های متنوع و گوناگون بازی از رنگ های متنوع و چشم نوازی استفاده کرده اند که جذابیت بازی را بیش از پیش کرده است.

تصاویر بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom :

دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom :

معرفی و دانلود بازی رانر Sonic Dash 2: Sonic Boom

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا