برترین کوپه های ۴ سال قبل ! (+عکس)

برای امروز سفری معکوس در زمان خواهیم داشت و مقداری از مفهومی ها و آخرین مدل های روز فاصله می گیریم تا با نگاهی به ۴ سال قبل، برترین کوپه های ۲۰۱۴ را یک بار دیگر ملاقات کنیم.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – برای امروز سفری معکوس در زمان خواهیم داشت و مقداری از مفهومی ها و آخرین مدل های روز فاصله می گیریم تا با نگاهی به ۴ سال قبل، برترین کوپه های ۲۰۱۴ را یک بار دیگر ملاقات کنیم. این خودروها هنوز هم محصولاتی ارزشمند هستند که تجربه سواری آنها برای هر ماشین بازی مانند یک رویای شیرین است. با مجله فناوری موبنا همراه باشید:

آئودی A5 (۲۰۱۴)

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

آئودی A5 بر پایه پلتفرم مدل A4 شکل گرفته که در مدل پایه دارای پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژردار است. امکان به کارگیری پیشرانه شش سیلندر سوپرشارژردار و یا هشت سیلندر خورجینی که توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار نیرو را دارد نیز وجود دارد.

ب‌ام‌و سری ۴ (۲۰۱۴)

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

ب‌ام‌و برای مدل دو در کوپه خود حتی شماره سری محصولاتش را تغییر داده و سری ۳ کوپه به سری ۴ کوپه مبدل شده است. این خودرو از پلتفرم و سامانه انتقال نیرو مشابه با سری ۳ سدان سود می برد اما از نظر طراحی بدنه کاملا از آن متمایز و جایگاهی بالاتر در میان خط تولید ب‌ام‌و را به خود اختصاص می دهد. برای سال ۲۰۱۴، ب‌ام‌و سری ۴ در دو نسخه ۴۲۸i و ۴۳۵i روانه بازار شده است.

ب‌ام‌و سری ۶ (۲۰۱۴)

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

سری ۶ لوکس‌ترین کوپه اسپرت معرفی شده از سوی ب‌ام‌و محسوب می شود. مدل ۶۴۰i با پیشرانه شش سیلندر و مدل ۶۵۰i با پیشرانه هشت سیلندر خورجینی توربوشارژردار در دسترس بوده و یا می توان مدل M6 کوپه با بالاترین عملکرد ممکن را خریداری کرد.

شورولت کوروت ۲۰۱۴

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

شورولت مدل ۲۰۱۴ کوروت را بازطراحی کرده و نسل هفتم این خودرو اسپرت آمریکایی دوست داشتنی را روانه بازار کرده است. مدل ۲۰۱۴ که به نام کوروت استینگری شناخته می شود به پیشرانه هشت سیلندر خورجینی ۶.۲ لیتری که توانایی تولید ۴۶۰ اسب بخار نیرو را دارد مجهز است.

دوج چلنجر ۲۰۱۴

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

سه خودرو عضلانی مطرح شامل شورولت کامارو، فورد ماستنگ و دوج چلنجر رقابتی دیرینه با یکدیگر داشته و امسال چلنجر موفق شده است تا از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرد. برای سال ۲۰۱۴، دوج نسخه های ویژه و تولید محدود بسیاری از چلنجر را معرفی کرده که از پلتفرم و سامانه انتقال نیرو مشابه با کرایسلر ۳۰۰ سود می برد.

کیا فورته کوپ ۲۰۱۴

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

کیا برای سال ۲۰۱۴ مدل فورته کوپ را بازطراحی کرده و این خودرو اسپرت مقرون به صرفه همچنان مورد توجه است. خریداران می توانند پیشرانه چهار سیلندر که توانایی تولید ۱۷۳ اسب بخار نیرو را دارد و یا پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژردار به قدرت ۲۰۱ اسب بخار را خریداری کنند.

پورشه ۹۱۱ (۲۰۱۴)

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

خودرو اسپرت کلاسیک پیشرانه عقب پورشه نسخه های جدید تارگا و GT3 را در خط تولید ۲۰۱۴ خود می بیند. دامنه قدرت پیشرانه های مدل های مختلف ۹۱۱ از ۳۵۰ اسب بخار تا ۵۶۰ اسب بخار را شامل شده و برچسب قیمت پایه ۹۰ هزار دلاری تا ۱۸۰ هزار دلاری پیش از اضافه شدن هر گونه آپشنی را یدک می کشند.

پورشه کیمن ۲۰۱۴

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

یک پورشه باکستر کانورتیبل را مد نظر داشته، یک سقف ثابت روی آن قرار داده و اندکی قدرت پیشرانه را افزایش دهید تا پورشه کیمن ۲۰۱۴ را در اختیار داشته باشید. این خودرو اسپرت دو نفره پیشرانه میانی در نسخه های مختلفی عرضه می شود که قیمت پایه آن از ۵۲ هزار دلار آغاز می شود.

فولکس واگن بیتل ۲۰۱۴

برترین کوپه های 4 سال قبل ! (+عکس)

از نظر مشخصات فنی، بیتل یک خودرو دو در هاچ‌بک محسوب می شود اما در رقابت مستقیم با مدل هایی مانند کیا فورته کوپ قرار دارد. قابلیت حمل چهار سرنشین و صندوق بار با فضای مناسب از ویژگی های مهم این خودرو هستند. بیتل با سه پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژردار که یک پیشرانه دیزلی را نیز شامل می شوند، قابل سفارش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا