رضایتمندی مشتریان از شرکت خدمات فنی رنا افزایش یافته است

موبنا – محمدرضا محمد بیگی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در ارزیابی شش ماه اول سال ۹۷ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در حوزه رضایتمندی مشتری در خدمات پس از فروش خودروهای تجاری، شرکت خدمات فنی رنا موفق به کسب رتبه ۴ رضایت مشتری در ایران شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ پله صعود کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت خدمات فنی رنا در سال گذشته با ایجاد واحد CRM گام بلندی در افزایش رضایت مشتری برداشته و با دریافت اطلاعات از طریق نظرسنجی از تمام مشتریان و پایش دلایل نارضایتی مشتریان در شبکه نمایندگی ها نسبت به تعریف و پیاده سازی اقدام اصلاحی اهتمام ورزیده است.

محمد بیگی گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، متوسط امتیاز تلفیقی رنا از عدد ۶۸۴ در شش ماهه اول سال گذشته به ۷۰۴ در سال جاری ارتقاء یافته است و دلایلی همچون پذیرش به موقع خودرو، رفع ایرادات کامل، گستردگی شبکه نمایندگی ها، ارائه فاکتور، کیفیت خدمات و… عوامل موثر در افزایش رتبه تاثیر به سزایی داشته است.

مدیر ارتباطات و امور مشتریان شرکت خدمات فنی رنا در خصوص افزایش رتبه شاخص رضایتمندی مشتری گفت: علی رغم وجود تحریم ها و مشکلاتی برای واردات قطعات، خدمات پس از فروش خودروهای سایپا دیزل در سال جاری با رشد خوبی مواجه بوده و در این راستا رضایتمندی مشتریان نیز افزایش داشته است.

وی افزود: نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که دربرگیرنده نتایج،‌ فرآیندها و زیرساخت های شرکت ها و نمایندگی های ارایه دهنده خدمات است،‌ بیانگر روند رو به بهبود در شاخص های رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا دیزل است.

خروج از نسخه موبایل