معرفی و دانلود بازی اعتیادآور Rocketball: Championship Cup

Rocketball: Championship Cup از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک ورزشی می باشد که با دارا بودن گیم پلی اعتیادآور شباهت زیادی به بازی محبوب و معروف Rocket league دارد.

موبنا – این بازی اعتیاد آور تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۱ از ۵ را نیز دراین سایت کسب کرده است.

Rocketball: Championship Cup
Rocketball: Championship Cup

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی این بازی شباهت زیادی به بازی معروف راکت لیگ دارد و شما و حریفتان هدایت یک ماشین را برعهده دارید و بایستی یک توپ بزرگ را که در میانه ی زمین بازی قرار دارد را به درون دروازه حریف خود بفرستید. در محیط بازی آیتم های کمکی مختلفی نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید توپ را سریعتر و با قدرت بیشتری درون دروازه حریف بفرستید و یا با استفاده از راکت های جهشی خود را در مدت زمان کوتاهی به طرف دروازه تان برسانید و مانع از گلزنی حریف شوید. شما می توانید این بازی را به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام دهید ، در حالت آفلاین شما بایستی با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و در حالت آنلاین می توانید در تورنمنت های مختلف بازی شرکت کنید و با افراد برتر این بازی به رقابت بپردازید.

Rocketball: Championship Cup
Rocketball: Championship Cup

بازی دارای حالتی تمرینی نیز می باشد که برای آشنایی بیشتر با گیم پلی بازی می توانید این قسمت را انجام دهید. همچنین در بازی قسمتی وجود دارد که می توانید ویدئوی بازی های بازیکنان حرفه ای را مشاهده کنید و نکات مختلفی که برای پیروزی در بازی به آن ها نیاز دارید را یاد بگیرید. با پیشرفت در بازی می توانید ماشین های بهتری با قدرت های پیشرفته تری بدست بیاورید و حریف های خود را راحت تر شکست دهید.

تصاویر بازی Rocketball: Championship Cup :

دانلود بازی Rocketball: Championship Cup :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا