دانلود بازی Minecraft

بازی Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فکری، آرکید و ماجراجویی است که استودیو Mojang نسخه‌ اولیه‌ آن را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرده بود و سپس سایر نسخه‌ها از جمله نسخه‌ اندرویدی آن موسوم به نسخه جیبی یا Pocket Edition را نیز منتشر شد.

موبنا – نسخه اندرویدی این بازی نیز همانند سایر نسخه‌ها از محبوب‌ترین بازی‌های پلی استور به شما می‌رود و با وجود اینکه در گوگل پلی با قیمت ۶.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود گردیده و این برای یک بازی غیر رایگان واقعاً شگفت انگیز است. Minecraft در گوگل پلی رتبه ۴.۵ از ۵ را به خود اختصاص داده و به واقع می‌توان گفت که از بهترین بازی های آفلاین اندروید است. البته لازم به ذکر است که  Minecraft یک بازی گرافیکی نیست اما طراحی منحصر به فرد آن شما را به خود جذب خواهد کرد.

بازی Minecraft
بازی Minecraft

در بازی ماینکرافت شما در یک دنیای نامحدود، به طور آزادانه به ساخت و ساز می‌پردازید، یک شهر رویایی با تمامی امکانات برای خود می‌سازید، از ساده ترین خانه‌ها گرفته تا بزرگترین قصرها و می‌توانید در آن گشت و گذار کنید و هر ایده‌ای که در ذهن دارید را پیاده کنید. در این بازی بلوک‌ها و اشکال مختلفی را در اندازه‌های گوناگون در اختیار دارید و با کنار هم قرار دادن دقیق آن‌ها می‌توانید به ساخت و ساز سازه‌ها و مکانیزم‌های مختلف بپردازید. در مود Creative یا حالت خالق، منابع نامحدود در اختیار دارید و هر چه بخواهید می‌توانید بسازید. در مود Survive یا حالت بقاء، باید با ساخت سلاح و نیروی نظامی از خود در برابر حمله دشمنان دفاع کنید.

بازی Minecraft
بازی Minecraft

ویژگی‌های آخرین نسخه بازی:

  • برطرف کردن باگ‌های مختلف
  • بهبود حالت انیمیشن
  • ۹ اقیانوس جدید با موجودات دریایی و ماهی‌های جدید
  • مکان‌های جدید برای کشف کردن در زیر دریا، مثل غار

تیزر تبلیغاتی بازی Minecraft

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا