معرفی و دانلود بازی چالشی Rise Up

Rise Up از بازی های جدید اندرویدی در سبک آرکید می باشد که تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و به یکی از چالشی ترین بازی های اینروزها تبدیل شده است.

موبنا – گیم پلی این بازی چالشی بصورت رکوردی و بی انتها می باشد و هر چقدر که در بازی پیشرفت کنید با چالش ها جدیدتر و سخت تری روبرو خواهید شد.

Rise Up
Rise Up

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی با حرکت دادن یک دایره ای محافظ از برخورد یک بادکنک با موانع و اجسام مختلف جلوگیری نمایید و تا انجا که می توانید رکورد خود را بالا ببرید. البته در ظاهر شاید بازی ساده بنظر برسد ولی با چند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که تعداد زیاد اجسام و موانع در مسیر شما نمی گذارند که به راحتی رکورد خود را بالا ببرید و یا به پایان خط برسید. جالب است بدانید در هر بار که شما شکست بخورید و دوباره بخواهید بازی کنید ترتیب و وع موانع به هم خواهد خورد و بعبارت بهتر می توان گفت هیچ تجربه ی متوالی از این بازی بصورت یکسان نخواهد بود و همین موضوع سبب شده است تا هیجان و چالش بازی بیشتر شود.

Rise Up
Rise Up

بازی دارای حالتی به نام Challenges یا همان چالش ها نیز می باشد که در آن بایستی سه بادکنک را از میان تعداد مشخصی موانع عبور دهید و به ازای عملکرد خود از میان سه بادکنک ( سه ستاره) تعداد مختلفی را کسب نمایید. با پیشرفت در بازی و بالا بردن رکورد خود ، سایر طرح و رنگ ها نیز برای شما آزاد می شود تا بازی خسته کننده بنظر نرسد. برای کنترل بادکنک در این بازی کار سختی را در پیش رو ندارید و تنها کافی است تا با استفاده دایره کوچک و تخریب ناپذیر خود مانع برخورد بادکنک با اجسام مختلف شوید.

تصاویر بازی Rise Up :

دانلود بازی Rise Up :

معرفی و دانلود بازی چالشی Rise Up

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا