۱۰ کسب و کار جدید در دنیا!

هر روزه کسب و کار جدید در دنیا خود را نشان می دهد! حال در نظر بگیرید که هرچقدر خلاقیت ها بیشتر شود، مطمئنا آن کسب و کار بازدهی بیشتری خواهد داشت.

موبنا – با ما باشید و با ۱۰ کسب و کار جدید در دنیا آشنا شوید.

 

۱. ساخت و فروش خانه های کوچک و محرک به عنوان کسب و کار جدید در دنیا

ایده این کار توسط دانشجویان مجسمه سازی و معماری به وجود آمد. شما با داشتن این خانه ها می توانید به دور دنیا سفر کنید، بدون اینکه بخواهید هزینه های اضافی پرداخت کنید. این خانه های کوچک امکانات جالبی هم دارند. از ان جایی که این خانه ها از انرژی خورشیدی استفاده می کنند، می توانند برای روشنایی و تولید برق خود را بی نیاز ببینند. حتی جالب است که بدانید، این خانه ها حتی منبع آب دارند و می توان نیاز های آشامیدنی و بهداشتی را نیز برطرف کرد. فکر کنید خانه ی محرک چه هیجانی خاصی را به شما می دهد…

۲. غذاهای سالم و گیاهی با قیمت مناسب به عنوان کسب و کار جدید در دنیا

فست فود به دلیل اینکه غذاهایی هستند که خیلی زود آماده می شوند، کم کم مورد توجه علاقه مندان قرار گرفتند. زیرا در وقت آن ها صرفه جویی می شد. حالا یکی از بهترین غذاها در اروپا انواع مختلف سالادها و غذاهایی است که حتی از فست فود ها هم زودتر آماده شده و خوشمزه تر هستند. برای این غذاها که عمدتا با سبزیجات، کلم بروکلی، خیار سبز، گوجه و غیره است، نام های عجیب و غریب هم گذاشته شده است تا توجه مشتری را به خود جلب کند. این غذاها در دکه های کوچکی ارائه می شوند و سود خیلی خوبی هم دارند، چراکه یک غذای سالم و خوشمزه ارائه می کنند.

۳. خدمات تحویل رسانی (همه چیز آنلاین)

امروزه در شهرهای بزرگ به دلیل مشکلات درآمدی، زن و مرد مجبور به کار کردن هستند و حتی گاها دیده شده که افرادی فرصت بنزین زدن هم ندارند. زن و مرد با یکدیگر کار می کنند و به دلیل نداشتن وقت از خرید های کوچک خود هم باز می مانند. خدمات تحویل رسانی که یک کسب و کار جدید است به خوبی توانسته در آمریکا جای خود را پیدا کند و خرید روزانه یا سایر خدمات را به صورت آنلاین دریافت و به صورت فیزیکی تحویل دهد.

۴. مشاور اخلاقی در کسب و کار جدید در دنیا

کارآفرینی و مدیریت اخلاقی توجه زیادی را در نسل جدید پیدا کرده است. این موضوع فقط در مورد محافظت از کارکنان و فروشندگان از تبعیض بر اساس نژاد، جنسیت و مذهب نیست – صاحبان کسب و کار جدید و مدیران نگران کسب محصول اخلاقی، مسئولیت اجتماعی و آگاهی زیست محیطی هستند. به همین دلیل شما می توانید یک مشاوره اخلاقی در کسب و کار ها باشید تا شرکت ها را از عواقب آن آگاه کنید.

۵. واقعیت مجازی (VR)

واقعیت مجازی یک جنبه چشم گیر از فن آوری مدرن است که با یک جفت عینک مخصوص و سخت افزار کامپیوتری مناسب، می توانید بقیه را در انواع مختلف سرگرمی با استفاده از VR غوطه ور کنید.

لازم نیست که یک نر مافزار برنامه نویسی برای ایجاد یک VR وجود داشته باشد. در حقیقت، بسیاری از ایده های تجاری مربوط به VR هیچ ارتباطی با تکنولوژی ندارند. این موضوع می تواند در شرکت های مختلف برای کارکنان و بازیگران نیز امتحان شود.

۶. اجاره وبلاگ یا وب سایت شروعی خوب در کسب و کار جدید در دنیا

۲۰۱۸ – این روزها همه خود را یک توسعه دهنده وب می دانند. اما آیا شما می دانید که تعداد کمی از مردم حوصله انجام آن را دارند؟ وب سایت های اجاره ای بله شما به درستی آن را خواندید: ایجاد وب سایت ها از ابتدا برای شرکت های خاص، اکنون روش قدیمی تولید درآمد از مشتریان وب است. همه دنبال یک وب سایت با سئو و محتوای آماده هستند تا کسب و کار زودبازده تری داشته باشند. از این رو شما می توانید وب سایت های مختلف را راه اندازی کنید و به تناسب آن را اجاره دهید و پول خوبی دریافت کنید.

 

۷. آشپز حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی در حال افزایش هستند و بیشتر در مورد خوراک و تغذیه آن ها نگران هستند. امروزه دانش رایج این است که غذای ارزان می تواند حیوانات خانگی را بیمار کند و یا حتی آنها را بکشد، گندم ها گاهی اوقات به سلامت حیوانات آسیب می رساند و مواد غذایی آماده، در صورت امکان، بر مواد خشک در فروشگاه ترجیح داده می شود. اگر شما حیوانات خانگی خود را دارید، ممکن است بعضی از این نگرانی ها را قبل از آن شنیده باشید.

این یک فرصت عالی برای کسب و کار جدید است. تا زمانی که صاحبان حیوانات خانگی به خرید مواد غذایی با کیفیت بالا برای حیوانات خود می پردازند، شما می توانید اتاق جدیدی برای کسب و کار جدید خود ایجاد کنید.

۸. آموزش آنلاین در کلاس های آنلاین

آیا بچه یا خواهر و برادر جوان تر دارید؟ اگر چنین است، ممکن است بدانید که کلاس ها و بیشتر سخنرانی ها و فعالیت های مدرسه به رایانه ها، iPads ها و حتی گوشی های هوشمند آورده می شود. با افزایش این مزیت جدید، ظهور edtech یا تکنولوژی آموزشی می آید. این می تواند شامل پورتال “تخته سیاه”، بازی های آموزشی، پلت فرم های بحث آنلاین، فرم های تکالیف و خیلی بیشتر باشد. در حقیقت ما خودمان را با آکادمی

کارآفرینان وارد صنعت صنایع Edtech می کنیم. آکادمی کارآفرینان، مجموعه ای از فیلم های سرگرم کننده و تعاملی در مورد کار آفرینی جوان، است. برای مثال یک کتاب نوشتیم که با مفاهیم مشابه هفت تا ۱۲ بچه را آموزش می دهد. تعداد کمی از منابع کلاس درس وجود دارد و شما می توانید با یک کسب و کار جدید آن را توسعه دهید.

 

۹. گرم کننده محافل و رستوران ها

چرا در عوض یک کافه معمولی به یک کافه “خاص” می روید؟ برای نسل های جدید، کافه های قدیمی و ساده مورد اقبال قرار نمی گیرد.
این ممکن است کسب و کار آنلاین نباشد، اما این یک کسب و کار سرگرم کننده است. شما می توانید گروهی از نوازندگان، خوانندگان و یا هر ایده جدید را برای یک کافی شاپ یا رستوران تدارک ببینید و با قیمت های توافقی و سود مشارکتی با آن رستوران کار کنید.

۱۰. یک کسب و کار جدید در دنیا به اسم اشتراک جعبه ها

شما در این کسب و کار که عمدتا مخاطبان آن در اینستاگرام، تلگرام و فیس بوک هستند یک چالش به اسم اشتراک جعبه ها را برگزار می کنید و در آن از مخاطبان می خواهید که با پرداخت پول متناسب برای هر جعبه، دوستان خود را سوپرایز کنند. این جعبه ها ساده بوده و تنها یک برچسب سوپرایز شو دارد و حتی خود هدیه دهنده آن را نمی داند و از دوستش می خواهد که عکس هدیه اش را به اشتراک بگذارد. شما باید با دیدن پروفایل مخاطب متناسب با علایق او هدیه ای درخور را بفرستید و به تدریج خودتان را برند کنید.

 منبع: پنتازوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا