۷ حوزه برتر روز برای آغاز کسب و کار

یکی از الزامات شروع یک کسب و کار جدید و موفق، شناخت کامل و انتخاب مناسب بازار و صنایع پایدار دارای پتانسیل است. در این بررسی که توسط وبسایت .Inc در امریکا انجام شده است، ۷ صنعت برتر، برای شروع یک کسب و کار رو به رشد نام برده شده‌اند. این فرصت مناسبی برای فعالان و مشتاقان، برای راه اندازی یک استارت‌آپ جدید همراه با سود است.

موبنا – شروع یک کسب و کار جدید همواره با ریسک همراه بوده است، اما در این صنایع رو به رشد، شانس با شما یار خواهد بود. در بررسی سالانه .Inc به برترین صنایع برای شروع کسب و کار بر اساس به‌دست آوردن موقعیت‌های آنی و بهتر به همراه پایداری طولانی مدت کار انتخاب شده است. این لیست که شامل نرم‌افزار‌ کشاورزی و تا ورزش تفریحی ادامه دارد، فرصت مناسبی برای پیشرفت فعالان در زمینه راه اندازی کسب و کار است.

تجارت الکترونیکی مواد غذایی

تجارت الکترونیکی مواد غذایی

تجارت الکترونیکی مواد غذایی به اندازه‌ی فروشگاه‌های خرده فروشی، در صنعت غذایی تاثیرگذار نبوده است. اما این روش با عوض شدن طرز فکر مصرف کننده‌ها برای خرید مواد غذایی به صورت اینترنتی تغییر خواهد کرد. کار آفرینانی که بتوانند مواد تازه مورد نظر مصرف کننده‌ها را با هزینه کم مهیا کنند، از فرصت طلایی در این تجارت برخوردار هستند.

سرویس‌های گیمیفیکیشن

استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند

سرویس‌های گیمیفیکیشن

اجرای صحیح گیمیفیکیشن دشوار است. اما استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند سبب درگیر کردن کارکنان و مشتریان شده است و انتظار می رود که رشد روز افزونی در چند سال آینده داشته باشد. کلید موفقیت برای داوطلب‌ها در این فضا، توسعه نرم افزار‌ها و دیگر محصولاتی است که سبب افزایش مطلوب فروش کسب و کار‌ها شده  و به لذت بخش‌تر کردن محیط‌های کاری کمک می‌کند.

نرم افزار‌های کشاورزی

نرم افزار‌های کشاورزی

تولید نرم‌افزار‌های کشاورزی توسط شرکت‌های مختلف که افزایش سود کشاورزان را به همراه دارد، مدتی است که در آمریکا شروع شده است. اما فعالیت در این صنعت هنوز اشباع نشده است. انتظار می‌رود، سرویس‌ها و سیستم‌های کشاورزی الکترونیکی، از ۱.۵ میلیارد دلار تا ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رشد داشته باشند. تازه وارد‌ها در این زمینه باید آماده‌ی انبوهی از اطلاعات باشند. با این وجود، اطلاعات مربوط به کشاورزی توسط کشاورز روزانه جمع‌آوری می‌شود.

نوشیدنی‌های آرامش بخش

نوشیدنی‌های آرامش بخش

اکثر مردم آمریکا از نوشیدنی‌های انرژی زایی که مُد شده، خسته شده‌اند، و به دنبال نوشیدنی‌های جدیدی هستند که بر خلاف نوشیدنی‌های انرژی زا باعث آرامش می‌شوند. این تغییر نیاز، سبب به وجود آمدن صنعت ۱۵۰ میلیون دلاری نوشیدنی‌های آرامش بخش شده است. با توجه به گزارش اختلالات خواب ۷۰ میلیون آمریکایی، صنعت نوشیدنی‌های آرامش بخش برای درمان اختلالات خواب، به یک فرصت جذاب تبدیل شده است. داوطلبان این صنعت باید سریع وارد کار شوند، چون بسیاری از قفسه‌های فروشگاه‌ها با این نوع نوشیدنی‌ها پر شده است.

تکنولوژی ارگان‌های دولتی

تکنولوژی ارگان‌های دولتی

بیشتر ارگان‌های دولتی از تکنولوژی‌ها و سیستم‌های بسیار قدیمی استفاده می‌کنند، که سبب به وجود آمدن یک فرصت برای استارت آپ‌ها در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری شده است. در همین راستا اگر بتوانید بازده بازار ۴۵۰ میلیارد دلاری IT دولت را افزایش دهید و کنترل این بخش خود مختار را به دست بگیرید، کسب و کار شما به یک کار موافق تبدیل خواهد شد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشد که بستن قرار داد‌های دولتی، گذر از ۷ خان رستم است!

یوگا و پیلاتس

۷ حوزه برتر روز برای آغاز کسب و کار

بازار ۱۰ میلیارد دلاری یوگا و امثال آن، امید بزرگی را برای شروع یک کسب و کار جدید نوید می‌دهد، چرا که این ورزش حالت حرفه‌ای ندارد. در ضمن با توجه به افزایش اهمیت مردم به سلامت فردی، یوگا به ورزش پر طرفداری تبدیل شده است. به دلیل موانع و محدودیت‌های اندک این صنعت، رقابت میان باشگاه‌هایی که کلاس‌های یوگا و پیلاتس ارائه می‌کنند، بالا رفته است.

سرویس اطلاعات ورزشی

سرویس ورزش‌های فانتزی

صنعت ۱.۴ میلیارد دلاری اطلاع‌رسانی ورزشی به واسطه‌‌ی افزایش بینندگان مسابقات ورزشی و افزایش پهنای باند شبکه موبایل به سرعت در حال رشد است. استارت آپ‌های موفق در این زمینه آن‌هایی هستند که به تولید نرم افزار‌های خلاق و پلتفرم‌های آنلاین چندنفره مشغول هستند. در حالی که غول‌هایی چون Yahoo و ESPN در این زمینه فعالیت می‌کنند، این شرکت‌ها کمتر از یک سوم سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا