دانلود بازی Mortal Kombat X

نسخه‌ی جدید بازی محبوب Mortal Kombat X ارائه شد، بازی‌ای که از زمان کنسول های سگا همیشه در ذهن ما مانده است و کاراکترهای بازی مانند ساب زیرو و یا اسکورپیون شخصیت محبوب ما بوده‌اند.

موبنا – مورتال کمبت برای دستگاههایی مثل ایکس باکس ، پلی استیشن ۳ و ۴ هم تولید شده که گرافیک فوق العاده‌ای را در آنجا می‌توانید تجربه کنید. این بازی در حدود سه سال قبل در گوگل پلی به طور رایگان برای گوشی های اندرویدی نیز ارائه شد.

بازی Mortal Kombat X
بازی Mortal Kombat X

اگر قبلا بازی هایی مثل injustice و یا wwe immortals را بازی کرده باشید پس می‌شود گفت نیمی از راه را رفته اید چرا که mortal kombat x هم شباهت زیادی به آن‌ها دارد طوری که شما با کشیدن انگشت خود بروی صفحه در جهت های مختلف شاهد حرکت مختلف از سوی هیروی خود خواهید بود. در مورتال کمبت ایکس با پیشرفت و بالا رفتن لول می‌توانید کارت هایی را خریداری کرده که حرکات جدید و قدرت و … برای شما به ارمغان می‌آورد، اما این بازی تفاوتی با بازی های ذکر شده دارد. اینکه شخصیت‌ها جدید هستند و بهبود های چشمگیری در گرافیک و صداگذاری و غیره در آن دیده می‌شود.

Mortal Kombat X
Mortal Kombat X

 ویژگی های بازی Mortal Kombat X :

  • تجربه یک مبارزه‌ی فرازمینی و نمایش قدرت نسل جدید بازی‌های مخصوص موبایل و تبلت
  • امکان تشکیل تیمی از بهترین جنگویان و مبارزه در بزرگترین رقابت ممکن
  • مبارزه‌ی ۳ به ۳ و استفاده از حمله‌های متفاوت و جنگ‌افزارهای قدرتمند
  • دارا بودن شخصیت هایی مانند sub-zero , scorpion , johnny cage , sonya , kitana و سایر شخصیت‌های جدید
  • امکان مبارزه آنلاین با سایر بازیکنان و بردن جوایز هفتگی
  • کیفیت گرافیکی بالای تصاویر و صداگذاری عالی

در این بازی شما به دلخواه کاراکتر مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و وارد مبارزات نفس گیر و مهیج می‌شوید! با پیروزی در مبارزه ها امتیاز می‌گیرد و به مبارزات بعدی قدم می‌گذارید! طراحی واقعی مبارزه ها، شخصیت های واقعی و صداگذاری بی‌نظیر همگی در بازی Mortal Kombat X دست به دست هم داده‌اند تا یک بازی مبارزه‌ای مهیج به معنای واقعی را تجربه کنید! اگر به بازی های مبارزه‌ای علاقه‌مند هستید MORTAL KOMBAT X را از دست ندهید!

دانلود بازی Mortal Kombat X
دانلود بازی Mortal Kombat X

تغییرات نسخه‌ی جدید بازی Mortal Kombat X :

  • به مناسبت جشن ۳ سالگی بازی کاراکترهای جدید و ویژگی‌های تازه اضافه شده‌اند
  • بهینه‌سازی‌ مختلف اندرویدی، از جمله لود شدن سریع‌تر آیتم‌ها

Mortal kombat x تا این لحظه توانسته در گوگل پلی امتیاز ۴.۴ را کسب کند و بیش از ۱۰ میلیون بار نصب شده است. همچنین به علت خشونت بسیار زیاد برای رده سنی زیر ۱۷ سال مناسب نیست.

طریقه نصب بازی :

از لیست زیر فایل نصبی بازی را متناسب با پردازنده گرافیکی خود انتخاب و نصب کنید.

فایل های نصبی

فایل های نصبی نسخه مود شده

سپس از لیست زیر فایل دیتای مخصوص پردازنده گرافیکی خود را دانلود و فایل com.wb.goog.mkx را در داخل پوشه android/obb قرار دهید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا