بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بالگرد H145 دارای دو پیشرانه توربومکا آریل ۲E است که نیروی حدود ۹۰۰ اسب بخار را تولید می کنند. این بالگرد از بیشینه دامنه پرواز ۶۴۰ کیلومتر با سرعت کروز ۲۴۰ کیلومتر در ساعت برخوردار است.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – از سال ۲۰۱۰، طراحان مرسدس بنز زیر برچسب مرسدس بنز استایل دامنه فعالیت های خود را از خودرو به دیگر بخش ها نیز گسترش داده اند. این مجموعه طی یک پروژه مشترک با شرکت ایرباس هلیکاپترز، بالگرد H145 مرسدس بنز استایل را معرفی کرده است.
بالگرد H145 دارای دو پیشرانه توربومکا آریل ۲E است که نیروی حدود ۹۰۰ اسب بخار را تولید می کنند. این بالگرد از بیشینه دامنه پرواز ۶۴۰ کیلومتر با سرعت کروز ۲۴۰ کیلومتر در ساعت برخوردار است. با وزن ۲,۴۴۹ کیلوگرمی، بالگرد مدل مرسدس بنز استایل اندکی از مدل استاندارد H145 با وزن ۱,۹۱۹ کیلوگرم سنگین‌تر است. با ظرفیت بارگیری ۱,۲۵۰ کیلوگرم، این بالگرد همچنان می تواند هشت مسافر، دو خلبان و بار را به راحتی جابجا کند. بیشینه بار قابل حمل به ۳,۷۰۰ کیلوگرم محدود شده است.

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

طول بالگرد H145 مرسدس بنز استایل از دماغه تا انتها برابر با ۱۱.۶۹ متر، پهنای آن ۲.۴ متر (به استثنای روتورها) و ارتفاع آن ۴ متر است. اندازه جمع و جور این بالگرد آن را به گزینه ای جذاب برای مالکان قایق های تفریحی تبدیل کرده است. کابین خلبان این بالگرد دارای سه نمایشگر بزرگ است که مجموعه اویونیک هلیونیکس را اجرا می کنند. این مجموعه تمامی اطلاعات ضروری، کمک خلبان و آگاهی موقعیتی را ارائه می کند. بالگرد H145 به پیشرفته‌ترین خلبان خودکار چهار محوره مجهز شده که پروازی با ثبات بالا و برخاست خودکار را امکانپذیر می کند.

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بخش مسافران جایی است که هنر طراحان مرسدس بنز استایل بیشتر نمایان می شود. صندلی های جدید با ارگونومی ارتقا یافته و پوشش چرم با کیفیت بالا راحتی مسافران فراهم کرده و احساس حضور در فضایی لوکس را منتقل می کند. با سیستم اطلاعات‌سرگرمی و وای فای حین پرواز از سرگرم شدن مسافران و متصل بودن آنها به شبکه اطمینان حاصل می شود.

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

مشتریان می توانند کابین بالگرد را با سفارش چرم های مختلف شخصی سازی کنند و بین کف چوبی یا چند نمونه فرش یکی را انتخاب کنند. فضای داخلی بخش مسافران به طور کامل ماژولار است و از این رو می توان با توجه به هدف سفر پیکربندی آن را تغییر داد. بر همین اساس ایجاد فضای بار بیشتر و چهار صندلی یا بکارگیری هشت صندلی برای حمل مسافر بیشتر امکانپذیر است.

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

سیستم تهویه مطبوع به صورت انفرادی قابل کنترل است و هدست های A20 شرکت بوز نیز برای کاهش سر و صدا و امکان ارتباط بین خلبان و مسافران در دسترس هستند.
بالگرد ایرباس H145 مرسدس بنز استایل حدود هفت میلیون یورو قیمت دارد.

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

بالگرد مرسدس بنز! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا