معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Brain Marmelade

Brain Marmelade یک بای پلتفرمر در سبک ماجراجویی می باشد که با دارا بودن گیم پلی جذاب و سیستم مبارازت منحثربفرد می تواند مدت ها مخاطبین خود را سرگرم نماید.

موبنا – این بازی ماجراجویی دو بعدی توانسته نمره خوب ۴.۴ از ۵ را در پلی استور کسب نماید.

Brain Marmelade
Brain Marmelade

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما در یک محیط دو بعدی با طراحی هنری جذاب قرار می گیرید و بایستی با استفاده از دکمه هایی که بر روی صفحه نمایش قرار دارند کاراکتر بازی به عقب و جلو حرکت دهید و همچنین از روی موانع بپرید. همانطور که در بالا اشاره نمودیم سیستم مبارزات بازی منحصربفرد می باشد بدین صورت که در ابتدا بایستی تا آنجا که می توانید به دشمنان خود نزدیک شوید و سپس بالای سر او دکمه هایی را  مشاهده خواهید نمود ، حال بایستی با بخاطر داشتن این دکمه ها ، الگوی آن ها را دوباره تکرار نمایید و بدین وسیله بدون کوچکترین لمسی با دشمنان می توانید آن ها را از بین ببرید. در ابتدای بازی شاید این سیستم مبارزه برای شما جالب توجه نباشد ولی با بالا رفتن مراحل مشاهده خواهید کرد که این سیستم مبارزات از پتانسیل بالایی برخوردار است.

Brain Marmelade
Brain Marmelade

علاوه بر سیستم مبارزات جذاب سازندگان چالش های دیگری را نیز برای شما تدارک دیده اند بدین صورت که در طول مسیرتان با موانع مختلفی نیز برخورد خواهید کرد که برای عبور از آن ها بایستی چندین و چند بار کار خود را تکرار کنید تا موفق شوید. گرافیک هنری بازی که بصورت دستی طراحی گردیده است را می توان مهمترین المان آن بشمار آورد بطوریکه با در اولین ورودتان به بازی به منحصربفرد بودن آن پی خواهید برد که بازی را بیشتر شبیه یک اثر هنری جذاب کرده است.

تصاویر بازی Brain Marmelade :

دانلود بازی Brain Marmelade :

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Brain Marmelade

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا