معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک

یکی از معظلاتی که امروزه گریبانگیر اکثر دارنده های تلفن های همراه می باشد ، پیامک های تبلیغاتی و تماس های مزاحم می باشد ، در گذشته بلاک کردن پیامکهای تبلیغاتی امری غیرممکن به شمار می آمد ، اما با ظهور تلفن های هوشمند این مشکل حل شده است و به راحتی می توان با نصب یک اپلیکیشن بلاکر تماس و پیامک از شر تماس های مزاحم و پیامک های تبلیغاتی خلاص شد.

موبنا – امروز قصد داریم برای شما یک اپلیکیشن کاربردی و البته ایرانی به نام iBlocker را معرفی نماییم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی شماره های مزاحمتان را بلاک کنید و دیگر پیامکی تبلیغاتی دریافت نکنید.

iBlocker
iBlocker

در ابتدای ورود به این برنامه به صفحه ی اصلی این اپلیکیشن ایرانی هدایت می شوید که امکانات اصلی برنامه نیز در آن قرار دارند. برای بالاک کردن شماره های مزاحم بایستی به قسمت لیست سیاه وارد شوید و به دو شیوه ی اضافه کردن دستی و انتخاب از مخاطبین ، شماره های مزاحم و ناشناس را بلاک کنید. امکان گذاشتن رمز بر روی تماس و پیامک ها از امکانات کلیدی این برنامه می باشد که برای بالا بردن سطح امنیت گوشی خود می توانید بر روی موارد مذکور رمز بگذارید.

iBlocker
iBlocker

برای اینکه بتوانید پیامک های تبلیغاتی و اضافی را بلاک کنید بایستی در ابتدا اپلیکیشن iBlocker را بعنوان پیام رسان پیش فرض اندروید تنظیم کنید گه البته برای اینکار کافی است در محیط برنامه بر روی گزینه ی پیامک ها کلیک نمایید و برنامه پیامی را مبنی بر تایید انجام این کار نشان می دهد که می توانید با تایید آن ، این اپلیکیشن را بعنوان پیام رسان پیش فرض گوشی خود انتخاب نمایید و از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید.  البته در صفحه اصلی برنامه گزینه ای به نام راهنما و آموزش اپ وجود دارد که با کلیک بر روی به کانال تلگرامی برنامه هدایت خواهید شد و آموزش کاملی از امکانات مختلف این برنامه را مشاهده خواهید نمود. در قسمت تنظیمات نیز می توانید تنظیمات مختلفی را شامل تنظیمات عمومی ، تغییر ظاهر اپلیکیشن و … در برنامه اعمال نمایید.

تصاویر اپلیکیشن iBlocker :

دانلود اپلیکیشن iBlocker :

معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا