آیینه هوشنمدی که روی دست دوچرخه سوار نصب می‌شود (+عکس)

آیینه هوشمند Mi به صورت ضدآب ساخته شده است و شرکت سازنده می‌گوید در دمای هوا بین مثبت ۴۰ تا منفی ۴۰ درجه سانتیگراد مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

موبنا – پیش از این اخباری در مورد آیینه دستی مخصوص دوچرخه سواران و سیستم ال‌ای‌دی دستی مخصوص دوچرخه سواران منتشر شده بود. «پائول تالی» یکی از کارآفرینان بریتانیایی هم اکنون تصمیم گرفته است این دو سیستم را با یکدیگر ادغام کند تا یک نشانگر مغناطیسی هوشمند به نام «میرِر ایندیکِیت» یا Mi در اختیار دوچرخه‌سواران قرار گیرد.

آیینه هوشنمدی که روی دست دوچرخه سوار نصب می‌شود (+عکس)

این سیستم از طریق دستبند لاستیکی به قسمت پشت دست دوچرخه‌سوار متصل می‌شود تا او هنگام حرکت بتواند اطلاعات دقیقی در مورد محیط پیرامون خود داشته باشد. زمانی که دوچرخه سوار تصمیم گی‌گیرد وضعیت ترافیکی پشت سر خود را بررسی کند، تنها کافی است دست خود را بالا بیاورد و سپس در آیینه نگاه کند. این سیستم به گونه‌ای ساخته شده است که اگر فرد دست خود را بچرخاند، می‌تواند در مورد تمام نقاط کور پیرامون خود اطلاعات دقیق دریافت کند و با این توضیح، این نخستین آیینه هوشمند دوچرخه سواری محسوب می‌شود که چنین قابلیتی را ارایه می‌دهد.

آیینه هوشنمدی که روی دست دوچرخه سوار نصب می‌شود (+عکس)

زمانی که دوچرخه سوار قصد دارد در یکی از خیابان‌های پیرامون خود بپیچد، سیستم مغناطیسی نصب شده روی این آیینه به صورت هوشمند فعال می‌شود و سپس چراغ‌های ال‌ای‌دی نصب شده روی آن خاموش/روشن می‌شوند. این چراغ‌ها با توان ۶۰ لومن روشن می‌شوند و شروع به چشمک زدن می‌کنند تا کلیه وسایل نقلیه و عابران پیاده در محیط پیرامون از این اتفاق مطلع شوند. البته باید توجه داشت زمانی که این آیینه هوشمند در قسمت پشت هر دو دست دوچرخه سوار نصب می‌شود و بنابراین او به هر سمتی که قصد داشته باشد بپچید،‌ می‌بایست همان دست خود را بالا بیاورد. این چراغ‌ها به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که کلیه وسایل نقله در قسمت پشت و جلوی دوچرخه به رحتی می‌توانند آن را مشاهده کنند. زمانی که دوچرخه‌سوار چرخش خود به خیابان پیرامون خود را به طور کامل انجام داد، با ضربه زدن روی کلید مغناطیسی چراغ مربوطه را خاموش می کند.

آیینه هوشمند Mi به صورت ضدآب ساخته شده است و شرکت سازنده می‌گوید در دمای هوا بین مثبت ۴۰ تا منفی ۴۰ درجه سانتیگراد مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. این آیینه هوشمند نیروی مورد نیاز خود را از طریق باتری‌های قابل تعویض لیتیوم یونی تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا