ابزار کوچکی که آیفون را به دوربین ۳۶۰ درجه تبدیل می‌کند (+عکس)

اینستا۳۶۰ به گونه‌ای ساخته شده است که تمامی تکان‌های شدید، شوک‌ها و لرزش‌ها را هم از بین می‌برد و ژیروسکوپ هوشمندی که برای آن در نظر گرفته شده است این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای خود را با کیفیت ۴ هزار پیکسل با بالاترین سطح کیفیت به نمایش بگذارید.

موبنا – پخش تصاویر ویدیویی زنده از طریق گوشی‌های هوشمند روی شبکه های اجتماعی به یکی از اتفاقات معمول بین کاربران تبدیل شده است. با این وجود اگر تصمیم دارد توجه بیشتری از جانب کاربران جلب کنید و تجربه متفاوت را در اختیار آنها بگذارید، بهتر است دوربین جانبی «اینستا۳۶۰ نانو اس آیفون وی‌آر» را به گوشی هوشمند آیفون خود متصل کنید. این ابزار جانبی به گونه‌ای ساخته شده است که فقط با آیفون سازگاری دارد و در حالی که با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود، امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای با همین گوشی را برای شما فراهم می‌کند.

ابزار کوچکی که آیفون را به دوربین ۳۶۰ درجه تبدیل می‌کند (+عکس)

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه زیادی به حضور در شبکه های اجتماعی دارید و تلاش می‌کنید به تعداد فالورها و دوستان اینترنتی خود را افزایش دهید، بهتر است از این اینستا۳۶۰ استفاده کنید. دوربین مذکور که بسیار سبک و کوچک طراحی شده است به ورودی لایتنینگ یا همان ورودی شارژ متصل می‌شود و به صورت کاملا خودکار بدون نیاز به انجام هرگونه تنظیم این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید تصاویر ویدیویی با زاویه ۳۶۰ درجه را تهیه کنید و البته، به صورت مستقیم به صفحه اختصاصی خود در شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید تا تصویر تهیه شده روی پلتفرم مربوطه به اشتراک گذاشته شود.

ابزار کوچکی که آیفون را به دوربین ۳۶۰ درجه تبدیل می‌کند (+عکس)

برای این دوربین قابلیت‌های دیگری هم در نظر گرفته شده است. بر این اساس اگر در نظر دارید با دوستان یا اطرافیان خود تماس تصویری برقرار کنید، این دوربین به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی مستقیم و زنده خود را به صورت ۳۶۰ درجه در اختیار آنها بگذارید. اینستا۳۶۰ به گونه‌ای ساخته شده است که تمامی تکان‌های شدید، شوک‌ها و لرزش‌ها را هم از بین می‌برد و ژیروسکوپ هوشمندی که برای آن در نظر گرفته شده است این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای خود را با کیفیت ۴ هزار پیکسل با بالاترین سطح کیفیت به نمایش بگذارید.

قابلیت دیگری که برای این ابزار جانبی کوچک در نظر گرفته شده این است که به کمک آن می‌توانید تصاویر ویدیویی در حالت واقعیت مجازی تهیه کنید. این تصاویر می‌توانند از طریق هدست‌های ویژه به صورت متفاوت مورد استفاده قرار گیرند و البته دوربین مذکور امکان ویرایش تصاویر قبل از پخش آنها را هم فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی جانبی هم اکنون به صورت آنلاین برای کاربران جهانی فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا