۵۰۰ میلیون تومان اعتبار قرض‌الحسنه به سرمایه‌گذاران بورس

طرح «سلامفید» که اخیراً معرفی‌ شده است، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد براساس آورده یا افزایش پرتفوی نزد کارگزاری مفید،‌ بتوانند از بسته‌های متنوع تسهیلات قرض‌الحسنه به مبالغ ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

موبنا کارگزاری مفید برای نخستین بار از یک بسته کامل تشویقی برای تسهیل فعالیت معامله‌گران بازار بورس رونمایی کرد. این بسته شامل تسهیلات قرض‌الحسنه و خدمات تشویقی نظیر پیشنهاد سهام به‌صورت هفتگی، پشتیبانی اختصاصی، تحلیل سبد و مشاوره تلفنی، اشتراک سامانه تحلیل بنیادی و طرح اختصاصی حامی است. بسته مذکور تحت عنوان «سلامفید» و به مدت محدود به سرمایه‌گذاران و فعالان بورس ارائه می‌شود.

تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره

طرح «سلامفید» که اخیراً معرفی‌ شده است، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد براساس آورده یا افزایش پرتفوی نزد کارگزاری مفید،‌ بتوانند از بسته‌های متنوع تسهیلات قرض‌الحسنه به مبالغ ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند. ویژگی تسهیلات مذکور این است که هیچ هزینه مالی یا بهره‌ای بابت آن دریافت نمی‌شود و زمان استفاده از آن در اختیار سرمایه‌گذار است. طبیعتا کسر هزینه مالی می‌تواند بر بازده فعالیت سرمایه‌گذاران تأثیر مثبتی داشته باشد. گفتنی است تمدید تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه است و از طریق امتیازات باشگاه مشتریان و برحسب میزان فعالیت معاملاتی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

به‌گفته کارشناسان بازار سرمایه اغلب سرمایه‌گذاران بورس زمانی که از بسته‌های اعتباری با سود ۷ تا ۲۴ درصد رایج استفاده می‌کنند، با ریسک بالای سرمایه‌گذاری مواجه خواهند شد؛ چراکه هرماه باید تا دو درصد بازدهی از معاملات کسب کنند تا فقط بتوانند بهره تسهیلات دریافتی‌شان را تسویه کنند. به‌اعتقاد کارشناسان بازار سرمایه، تسهیلات قرض‌الحسنه کارگزاری مفید فرصتی استثنایی برای معامله‌گران بورس اوراق بهادار است تا حاشیه سود بیشتری از فعالیت‌هایشان کسب کنند.

پیشنهاد سهام به‌صورت هفتگی

سبد سهام پیشنهادی به مدت ۶ ماه یا حتی به‌طور نامحدود در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. این سبد سهام با دید میان‌مدت تهیه‌شده و به سرمایه‌گذار بورسی محدوده خریدوفروش مناسب سهام شرکت‌های مختلف را پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر آن به‌صورت هفتگی تحلیلی از بازار جهانی، بازار داخلی و چشم‌اندازی از بازار پیش رو را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. جالب است بدانید افرادی که در نیمه اول سال جاری از سبد سهام پیشنهادی بهره برده‌اند، به‌طور متوسط ۲۰ درصد بازدهی بالاتر از شاخص بورس کسب کرده‌اند.

پشتیبانی اختصاصی

در طرح «سلامفید» به غیر از تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات دیگری نظیر «پشتیبانی اختصاصی» هم به متقاضیان فعالیت و سرمایه‌گذاری در بورس ارائه می‌شود. پشتیبانی اختصاصی خدمتی است که در آن به هر سرمایه‌گذار جهت بهره‌مندی از انواع خدمات در کارگزاری یک کارشناس خبره و با تجربه به‌طور تمام‌وقت اختصاص می‌یابد. کارشناس مذکور تلفنی و از طریق یک خط تماس اختصاصی و استفاده از پیام‌رسان‌های اجتماعی شما را در جریان پیگیری‌های انجام‌شده تا حصول نتیجه می‌گذارد.

تحلیل سبد و مشاوره حرفه‌ای تلفنی

تحلیلگران حرفه‌ای کارگزاری مفید سبد سهام شما را تحلیل و بررسی می‌کنند و پیشنهادهای تخصصی و فنی خود را برای بهبود و کسب بازدهی مطلوب به شما ارائه خواهند کرد.

اشتراک سامانه تحلیل بنیادی «بورس‌ویو»

بورس‌ویو دقیق‌ترین سامانه تحلیل بنیادی بازار سرمایه ایران است که اشتراک آن به‌صورت رایگان در طرح «سلامفید» به متقاضیان اهدا می‌شود. این سامانه سوابق ۱۵ ساله شرکت‌های بورسی را با بیشترین دقت و در سریع‌ترین زمان ممکن در نمایی حرفه‌ای به شما نمایش می‌دهد.

سامانه بورس‌ویو بدون نیاز به کدنویسی، امکان فیلترنویسی بنیادی را فراهم می‌کند. نسبت‌های مالی، آمار تولید و فروش ماهانه و فصلی شرکت‌ها و گزارش پرتفوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخشی از اطلاعات پردازش شده‌ای است که بورس ویو در اختیار شما قرار می‌دهد.

طرح اختصاصی حامی

«حامی» طرح استثنایی کارگزاری مفید در بازار سرمایه ‌است که به مانده‌حساب شما نزد این کارگزاری سود روز شمار می‌دهد! سود تعدیل‌شده سالیانه حامی در مهرماه نزدیک به ۲۴ درصد بوده است.(نرخ مذکور براساس نوسانات نرخ اوراق بهادار در بازار متغیر می‌باشد) فعال شدن طرح حامی اختلالی در فرآیند خریدوفروش سهام ایجاد نمی‌کند.

بسته به شرایط بازار ممکن است مبلغی از سرمایه شما که به فعالیتتان در بازار سرمایه اختصاص دارد، در حسابتان نزد کارگزار راکد مانده و از چرخه سوددهی خارج شود و بیکار بماند. درخواست انتقال وجه به‌حسابتان نزد بانک و دریافت سود بانکی همواره یک گزینه است، اما کم بودن سود روزشمار بانکی، تأخیر قانونی در انتقال پول از حساب کارگزار به‌حساب بانکی شما و مشکلات احتمالی در شارژ مجدد حسابتان نزد کارگزار سبب می‌شود که این گزینه، پردردسر و کم بازده باشد.

در پایان گفتنی است کلیه خدمات تشریح شده به‌صورت رایگان در ازای افزایش پرتفوی یا آورده نزد کارگزاری مفید در طرح «سلامفید» ارائه شده و سرمایه‌گذار می‌تواند زمان استفاده از آن‌ها را به اختیار خود انتخاب کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی این لینک کلیک کرده یا با شماره ۸۱۹۰۲۰۰۰-۰۲۱ در روزهای شنبه تا ‍پنج‌شنبه تماس گرفته یا به وب‌سایت کارگزاری مفید به نشانی www.emofid.com مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا