موزه «آینده» در دوبی میزبان برترین تکنولوژی‌های آینده

به نظر می‌رسد که نهاد گسترش اهداف و برنامه‌های آتی دوبی (DFF) قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به ساخت و احداث موزه آینده در دوبی اقدام کند تا علم و تکنولوژی‌های بکاررفته در سالهای آتی را برای عموم مردم به تصویر بکشد.

موبنا – دوبی که در سالهای اخیر تلاش بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یکی از شهرهای پیشرفته در جهان کرده تا بتواند میزبان جدیدترین و به‌روزترین فناوری و مراکز تفریحی، رفاهی و تجاری باشد و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سمت و سوی خود جذب کند و میلیاردها دلار از این طریق درآمد کسب کند.
حالا به تازگی محمد عبدالله القرقاوی، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی نهاد گسترش اهداف و برنامه‌های آتی دوبی (DFF) در گفت‌وگویی با گزارشگران اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک موزه جدیدی تحت عنوان موزه آینده در دوبی افتتاح و راه اندازی خواهد شد که قرار است تمامی علوم و فناوری های جدیدی که در آینده از آن استفاده می شود، به صورت ملموس برای عموم شهروندان، مردم و گردشگران قابل مشاهده باشد و جدیدترین و شگفت انگیزترین تکنولوژی ها را نیز برای آنها به تصویر بکشد.
بر اساس گزارش trade Arabia، وی در ادامه سخنانش می‌گوید: این موزه می‌تواند بهترین تجربه ممکن را برای دانشمندان، طراحان، مهندسان، کارشناسان، مخترعان و افراد با ذهن خلاق به ارمغان بیاورد.
موزه آینده در صورت افتتاح و راه‌اندازی نخستین موزه این چنینی در جهان به شمار می رود که میزبان تکنولوژی‌های برتر و شگفت انگیز در جهان است و شهروندان قادر خواهند بود با پرداخت ورودی موزه، از تمامی امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا