معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی «رسید»

حتما برای شما هم پیش آمده است که در یک تاکسی سوار شده اید و پس از پرداخت کرایه ، راننده با نداشتن پول خرد برای پرداخت باقیمانده پول شما با مشکل مواجه شده است ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی این معضل نیز تقریبا حل شده است ولی این مساله هنوز در کشورمان جا نیفتاده است ولی با اینحال برخی از شرکت های داخلی قدم در توسعه ی اپلیکیشن های برای پرداخت کرایه تاکسی گذارده اند.

موبنا – یکی از این اپلیکیشن های کاربردی ، اپلیکیشن رسید (نسخه راننده) نام دارد که به شما این امکان را می دهد تا از طریق اسمارت فون اندرویدی خود ، کرایه تاکسی را بپردازید و دیگر برای دریافت باقیمانده پول خود معطل نشوید.

اپلیکیشن رسید
اپلیکیشن رسید

در ابتدای ورود به برنامه رسید (نسخهٔ راننده) بایستی با وارد کردن مشخصاتتان برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید و کد شماره ملی و شماره شبا خود را نیز وارد نمایید. سپس  شخصی که قصد دریافت پول را دارد مبلغ مورد نظر را وارد می نماید ، پس از آن شخص پرداخت کننده ی پول بایستی به  کافه بازار مراجعه نماید و بر روی آیکون رسید کلیک نماید و یا از طریق سایت http://resid.irresid.ir ، سرویس رسید خود را فعال نماید.سپس پرداخت کننده بایستی با وارد کردن شماره کارت خود و رمز دوم آن نسبت به پرداخت کرایه مورد نظر اقدام نماید.

اپلیکیشن رسید
اپلیکیشن رسید

پس از پرداخت مبلغ مورد نظر توسط پرداخت کننده ، پیامکی به شخص دریافت کننده ارسال می گردد. برای مشاهده ی تراکنش های خود همراه با جزئیات بایستی بر روی آیکون موجود در بالا و سمت راست صفحه نمایش خود کلیک نمایید. همچنین برای مشاهده اطلاعات حساب کاربری خود بایستی بر روی آیکون موجود در بالا و سمت چپ صفحه اصلی کلیک نمایید ، متاسفانه قابلیت امکان ویرایش اطلاعات فعلا در این قسمت قرار داده نشده است.

تصاویر اپلیکیشن رسید:

دانلود اپلیکیشن رسید:

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی «رسید»

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا