گرفتن سلفی خودکار با امکانات فراوان

یکی از بزرگترین چالش های موبایلی اینروزها سلفی است که روزانه هزاران هزار از این عکس های سلفی را در شبکه های اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

موبنا – اما سلفی گرفتن هم راه و روش و شرایط خاص خود را دارد که همواره سعی شده امکان استفاده و کاربری آن در دستگاههای جدید راحتتر و سریعتر شود. برای مثال قبل تر حتما باید با زدن دکمه شاتر اقدام به گرفتن تصویر سلفی میکردیم که پس از مدتی با ظهور مونوپاد ها و ریموت از راه دور تصویر هارو ثبت میکردیم.

اما در این پست اپلیکیشن Selfish را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آن میتوانید تصاویر سلفی را به راحتی و بدون فشردن هیچ دکمه یا شاتری روی گوشی به سرانجام برسانید. در این اپلیکیشن در سه حالت مختلف میتوانید سلفی بگیرید :

  1. با تایمر مشخص
  2. با استفاده از دستور صوتی (Smile – Cheese و …)
  3. با تشخیص چهره های از پیش معرفی شده

همانطور که در بالا گفتیم با استفاده از روش های مختلف میتوانید با این اپلیکیشن عکس بگیرید. بعنوان مثال با گفتن یک کلمه و بدون هیچ مورد دیگر میتوانید سلفی خود را به ثبت برسانید. یا میتوانید مشخص کنید در صورت دیدن دو شخص در تصویر عکسبرداری کند که این هم آپشن بسیار کاربردی است.

اسکرین شات از محیط کاربری Selfish

اما مورد دیگری که برای این برنامه وجود دارد اینست که پس از ثبت سلفی ها میتوانید بروی آنها فیلتر های جذاب و زیبایی را قرار دهید تا عکستان بسیار زیباتر از قبل شود و آنرا براحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن Selfish

دانلود اپلیکیشن Selfish selfie camera

عالی
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا