هواوی تا سال ۲۰۲۰ می تواند به اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان بدل شود

ریچارد یو در مصاحبه‌ای که در حاشیه رونمایی از Huawei P20 برگزار شد، گفت: “هوآوی این قابلیت را دارد که تا پایان سال آینده رتبه دوم جهان را در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند از آن خود کند.” اگرچه اینطور به نظر می‌رسد که روند پیشرفت شرکت هوآوی پر سرعت‌تر از انتظارات ریچارد یو پیش می‌رود.

موبنا – همچنین آمار‌های به دست آمده از IDC در سه ماهه دوم و سوم سال جاری حاکی از آن است که هوآوی توانست با غلبه بر رقیب خود اپل، عنوان جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند جهان را نصیب خود کند.

هواوی تا سال ۲۰۲۰ می تواند به اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان بدل شود

حال شاهد این هستیم که هوآوی موفق به سبقت از دیگر رقبا شده و جایگاه دوم جهانی را حتی زودتر از انتظارات مدیرعامل این شرکت به دست آورده است. ریچارد یودر مصاحبه‌ای به روند پیشرفت هوآوی اشاره کرد و گفت: ” تا سال آینده فاصله بین شرکت هوآوی در جایگاه دوم و جایگاه اول جهان بسیار کم خواهد شد و ممکن است هم سطح سامسونگ در این لیست قرار بگیریم و حداقل تا سال ۲۰۲۰ این شانس را خواهیم داشت که جایگاه نخست جهان را از آن خود کنیم.”

هواوی تا سال ۲۰۲۰ می تواند به اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان بدل شود

بر اساس گزارش IDC که پیشتر به آن اشاره کردیم، هوآوی در سال ۲۰۱۰ اولین گوشی اندرویدی IDEOS Android که با استفاده از نام تجاری خود رونمایی کرده بود را با قیمت تنها ۶۰ یورو روانه بازارهای جهانی کرد، این در حالی است که امسال هوآوی گوشی‌هایی را با قیمتی فراتر از ۱۰۰۰ دلار به بازارعرضه کرده است . ریچارد یو همچنین گفت: بزرگ‌ترین پیشرفت پیش‌بینی شده برای محصولات هوآوی در ۱۰ سال آینده، قابلیت هوش مصنوعی تلفن‌های همراه خواهد بود. علاوه بر این امید است هوآوی بتواند به هوشمندترین و کامل‌ترین ارائه دهنده راه کارهای زندگی هوشمند امروزه بدل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا