اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی ساخته شد (+عکس)

شرکتی به نام “کلیوم”(Clium)برای اولین بار یک پاک‌کننده هوشمند دندان مصنوعی ابداع کرده است که مجهز به امواج مافوق صوت و ماوراء بنفش است و قابلیت تعامل با دستیارهای صوتی هوشمند را دارد.

موبنا – کسانی که مجبور به استفاده از دندان مصنوعی هستند، از گذشته هنگام خواب، برای تمیز نگه داشتن آن، چاره‌ای جز انداختن آن در یک لیوان آب یا نهایتا استفاده از قرص‌های مخصوص در لیوان آب نداشتند.

اما در حال حاضر، شرکت کلیوم(Clium) یک دستگاه تمیزکننده جدید و هیجان انگیز برای پاکیزگی دندان‌های مصنوعی ساخته است تا این مشکل را حل کند.

بسیاری از افراد هنگام خواب و در حالی که دندان در دهانشان نیست، از یک محافظ لثه برای آسیب ندیدن دهان و تمیز نگه داشتن آن استفاده می‌کنند که یک گام مهم در جهت سلامت دهان است، اما نگهداری نادرست از دندان‌های مصنوعی می‌تواند باعث ایجاد باکتری‌هایی شود که در نهایت موجب نابودی دندان‌ها و به خطر انداختن سلامت افراد می‌شود.

اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی ساخته شد (+عکس)

اکنون شرکت کلیوم با ارتقای فناوری مشابه با قرص‌های تمیز کننده، آنها را در یک دستگاه هوشمند فراهم کرده است. “کلیوم” یک دستگاه پاک کننده دندان مصنوعی است که برای مراقبت از دندان‌های مصنوعی و سلامت دهان طراحی شده است.

کافی است کاربران دندان‌های مصنوعی خود را در این دستگاه قرار دهند تا کلیوم آن را با فناوری امواج مافوق صوت و ماوراء بنفش تمیز و ضد عفونی کند.

ارتعاشات مافوق صوت می‌تواند ذره‌های کوچک و فاسد شده غذا را از بین دندان‌ها بیرون بکشد و امواج ماوراء بنفش نیز باکتری‌ها را از بین می‌برند.

اولین تمیزکننده هوشمند دندان مصنوعی ساخته شد (+عکس)

با این کار، بوی بد دهان نیز از بین خواهد رفت.

این دستگاه قادر به تولید ۴۲ کیلوهرتز موج مافوق صوت است و می‌تواند تا ۹۹ درصد از باکتری‌های فعال را از بین ببرد.

“کلیوم” از فولاد ضد زنگ بسیار سبک ساخته شده است و به اندازه کافی کوچک است تا حمل آن توسط کاربر سخت نباشد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا