دومین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی در شیراز برگزار شد

با حضور اکثریت فعالان حوزه معماری فناوری اطلاعات سازمانی در ایران، آخرین دستاوردها و راه کارهای روز و موثر این حوزه در شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

موبنا – به گزارش موبنا، دومین دوره معماری فناوری اطلاعات سازمانی در ایران با برگزاری میزگردهای تخصصی، تدوین و پیاده سازی معماری سازمانی، ارائه مقالات علمی و پژوهشی و سخنرانی اساتید مطرح داخلی و بین المللی در دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد.
معماری دولت الکترونیکی، رهیافت های نوین معماری سازمانی، تحول دیجیتالی، معماری سازمانی، چارچوب ها و مدل های مرجع، طراحی، پیاده سازی، ارزیابی و نگهداری معماری سازمانی، مهندسی سازمان و فرآیندهای کسب و کار، مهندسی سرویس، دستاوردها و نتایج معماری سازمانی، هوش تجاری و داده کاوی از محورهای مورد بررسی در این همایش بود.
در این کنفرانس ۷۹ مقاله در ۴ موضوع سرویس گرایی در معماری سازمانی، چارچوب ها و متدولوژی های معماری سازمانی، تحول دیجیتال و تجارب معماری سازمانی در ایران، هوش تجاری و داده کاوی پذیرفته شدند و در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) و سیلویکا نمایه شدند.
بر اساس این گزارش، در این همایش ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت، مازیار مبشری مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمدجواد دهقانی رییس پایگاه استنادی جهان اسلام و جلیل مقدسی رییس دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری و فریدون شمس عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر آزمایشگاه معماری سازمانی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان رییس شورا حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا