طرح رومینگ تلفن های همراه بزودی در استان قم کامل می شود

هانی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم اعلام کرد با اجرای کامل طرح رومینگ تلفن همراه مشکل ارتباطی در روستاهای قم نخواهیم داشت.

موبنا – به گزارش موبنا، سید حسن هانی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای کامل طرح رومینگ تلفن همراه در سطح استان قم تا یکماه آینده خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل ارتباطی در روستاهای قم نداریم.
وی با اشاره به تعامل مطلوب اپراتورهای تلفن همراه در قم افزود: تعامل و هم افزایی مطلوب و مناسب واحد های تابعه حوزه فناوری اطلاعات در استان موجب ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم می شود.
در ادامه جلسه حسینی نماینده شرکت «شاتل» در استان قم بعنوان میهمان ویژه جلسه گزارشی از اقدامات آن شرکت در این استان را بیان کرد و گفت: مهمترین فعالیتهای گروه شرکت های شاتل در حوزه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور، ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2 و خدمات تکمیلی آن همچون VPN و… ، ارائه خدامت مکالمه بین المللی (VOIP)، ارائه خدمات پهنای باند و میزبانی سرور و ارائه راهکار های امنیتی اینترنتی و پشتیبانی و غیره است.
در پایان نماینده شرکت شاتل گفت: گروه شاتل در قم ۴ هزار مشترک اینترنت ثابت دارد و و در تعدادی از نقاط به عرضه اینترنت بصورت بی سیم اقدام کرده همچنین خدمات مبتنی بر LTE را نیز در استان آغاز کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا