Launchify: دسترسی سریع به برنامه ها

در این آموزش قصد معرفی نرم افزار Launchify را داریم که در زمان کارکرد شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

موبنا – وظیفه این نرم افزار، کاهش زمان و افزایش سرعت عمل شماست. Launchify اجازه می دهد تا شما به سرعت برنامه های مورد علاقه خود را بدون نیاز به بازگشت به صفحه اصلی یا منوی برنامه ، راه اندازی کنید.
این نرم افزار با استفاده از یک خط، بدون نیاز به دسترسی به روت، به انتهای بخش اعلان هایتان، نرم افزارهای پر کاربرد و دلخواهتان را می افزاید تا هر چه سریع تر امکان دسترسی به آنها را داشته باشید. نرم افزارهای پرکاربر و یا نرم افزارهای منتخب شما در این بخش نمایش داده می شود.

Launchify: دسترسی سریع به برنامه ها

نصب و راه اندازی Launchify

ابتدا این نرم افزار پر کاربرد را دریافت نمایید. پس از نصب، نرم افزار Launchify را اجرا کنید. از شما اجازه دسترسی خواهد خواست، بدون نگرانی ،اجزای دسترسی را صادر کنید. هنگامی که دسترسی به برنامه های خود را به نرم افزار دادید، نرم افزار راه اندازی شده و شما به صفحه اصلی منتقل می شوید، حال می توانید سفارشی سازی را شروع کنید. همانطور که گفته شد، با استفاده از برنامه های بیشتر استفاده شده و مورد علاقه شما، قسمت اطلاعیه تکمیل شده و در قسمت ناتیفیکیشن نمایش داده می شود. اما شما می توانید این اعلان ها را به سادگی و از قسمت سفارشی سازی (custom apps) در صفحه اصلی Launchify، سفارشی سازی کرده و نرم افزارهای دلخواهتان را جایگزین نمایید.
البته، این موارد به اینجا ختم نمی شود، بلکه این نرم افزار به کمک سیستم مکان یابی گوگل، می توانید برای هر مکان جایی، چیزی مانند پروفایل تنظیم کنید. با این کار، در هر مکان و زمانی به برنامه هایی که بیشتر از آنها در آنجا استفاده می کنید، دسترسی سریعی خواهید داشت. همچنین می توانید بگویید وقتی رانندگی می کنید و برنامه هایی را که ممکن است نیاز داشته باشید، مانند Google Maps را در اختیار شما قرار دهد.

قابل ذکر است که در صفحه قفل نیز شما به این موارد دسترسی سریع خواهید داشت.

Launchify: دسترسی سریع به برنامه ها

با انجام تست هایی از جانب ما، متوجه شدیم که این نرم افزار به خوبی کار می کند. نرم افزار Launchify کار خود را در پیش بینی برنامه های مورد نیازمان به خوبی انجام می دهد. البته برای ای کار، کمی باید صبر کنید تا سرویس مکان یابی شما، عادت ها و کاربردهای شما را به خوبی یاد بگیرد.

مشکلات نرم افزار

اعلان ثابت در این نرم افزار، کمی اذیت کننده به نظر می رسد. ممکن است هر از چند گاهی با پیغامی مواجه شوید، این یک پیام نیست، بله اطلاعیه باز بودن Launchify می باشد. البته، این یک ایراد کوچک است و مشکلات بزرگی نیز در این نرم افزار مشاهده نکردیم.
مشکل بعدی ،تفاوت بین نسخه Pro و رایگان می باشد، یعنی اگر می خواهید بیش از شش برنامه را به اعلان اضافه کنید، باید به نسخه Pro ارتقا دهید. همچنین این نسخه به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی مخاطبین را به اعلان اضافه کنید. البته، اگر به نسخه غیر قانونی نرم افزار دسترسی ندارید، برای تهیه آن می بایست ۱.۵۰ پوند هزینه کنید. البته، با تاکید فراوان می گوییم، ۶ نرم افزار برای شما کافیست و نیازی به ارتقا نخواهید داشت، از آنجایی هم که نسخه رایگان هیچ تبلیغ و اذیتی برایتان ندارد، پس می توانید به همان نسخه رایگان تکیه کنید.

 

Launchify: دسترسی سریع به برنامه ها

Launchify: دسترسی سریع به برنامه ها

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا