پروژه ملی GNAF، بسترساز دولت الکترونیک

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ شرقی در جلسه هماهنگی اجرای پروژه GNAF با شهرداران استان، به اهمیت این پروژه ملی و لزوم همکاری شهرداری‎ها در جهت پیاده‎سازی آن تاکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، مهدی خرامش سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ شرقی ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل پست استان در اجرای پروژه ملی GNAF که از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و بسترساز توسعه دولت الکترونیک است، اظهار کرد: با توجه به همکاری خوب شهرداران با اداره کل ICT استان و اپراتورهای فعال در خصوص نصب دکل‌های مخابراتی در سطح استان، امیدواریم این همکاری در جهت اجرای پروژه GNAF با اداره کل پست استان نیز انجام شود.
وی با اشاره به اهمیت بروز نگه‌داشتن اطلاعات مکان‌ها در بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خواستار توجه ویژه شهرداری‌ها به این مسئله شد و افزود: GNAF تاثیر زیادی در اقتصاد کشور دارد چرا که با داشتن اطلاعات مناسب مکانی، افق روشنی برای برنامه‌ریزی صحیح در سطوح مختلف برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی خصوصاً شهرداری‌ها به ارمغان می‌آورد.
مدیر کل پست استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در اجرای پروژه GNAF خواستار همکاری موثرتر شهرداری‌ها در ارسال به موقع نقشه‌های محلات و پارسل‌بندی شهرها به این اداره کل جهت بارگذاری در سامانه شد.
این با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌ شرقی، معاون شهردار کلانشهر تبریز، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ شرقی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، مدیر کل پست استان و شهرداران شهرهای استان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا