فناوری جدید گوگل برای عکاسی باکیفیت در تاریکی (+عکس)

در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند نمی توانند در تاریکی عکس های خوبی بگیرند، گوگل قابلیت جدیدی را برای غلبه بر این مشکل به گوشی های پیکسل اضافه کرده است.

موبنا – تازه ترین به روزرسانی گوگل برای نرم افزار گوشی های پیکسل باعث می شود تا تلفن های همراه مذکور در نور خوب هم تصاویر قابل قبولی را ثبت کنند.

قابلیتی که در این به روزرسانی به گوشی های پیکسل افزوده شده، نایت سایت نام دارد و تصاویری درخشان و زیبا را در نور کم برای کاربر به ارمغان می آورد. البته برای افزایش کیفیت تصاویر کاربر باید چند ثانیه ای دوربین را در برابر سوژه نگه دارد.

فناوری جدید گوگل برای عکاسی باکیفیت در تاریکی (+عکس)

برای بهره مندی از این قابلیت تازه در گوشی های پیکسل باید اپلیکیشن دوربین پیکسل را بر روی تلفن همراه خود بارگذاری کنید. بعد از این کار قابلیت Night Sight به طور خودکار بر روی صفحه اصلی نمایشگر گوشی ظاهر می شود و اگر چنین اتفاقی نیفتاد نیز می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات حالت تاریک یا با فشردن گزینه بیشتر در زمان باز کردن دوربین به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

فناوری جدید گوگل برای عکاسی باکیفیت در تاریکی (+عکس)

مقایسه تصاویری که بعد از فعال کردن این قابلیت گرفته شده اند با تصاویر گرفته شده توسط دیگر گوشی ها و حتی در حالت عادی توسط خود گوشی پیکسل نشان می دهد که تفاوت این دو حالت چقدر جدی است. قابلیت یادشده کیفیت عکس های سلفی را نیز به میزان چشمگیری افزایش می دهد و به خصوص بر روی گوشی پیکسل ۳ خوب عمل می کند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا