اولین شارژر بی‌سیم معکوس جهان

به عصر تکنولوژی خوش آمدید؛ عصری که نوآوری‌های پیشرو به نوک انگشتان‌مان وصل هستند. در قاهره زندگی می‌کنید، اما می‌توانید چای «ماچا» چین را از توکیو سفارش بدهید.

موبنا – فیلمی ایتالیایی را به راحتی در خانه‌ای که در دبی دارید، نمایش می‌دهید، یا یک تماسی ویدیویی با دوستی در لندن برقرار می‌کنید و او را با آب‌وهوای مطبوع بیروت دست می‌اندازید؛ این‌ها امکانات و احتمالات زندگی روزمره مدرن هستند.

 

ابزاری همه‌کاره

گوشی‌های هوشمند ابزار اصلی بیشتر این اتفاقات هستند؛ کلیدی اصلی که ما را به سایر نقاط جهان متصل می‌کند. آن‌ها از یک تلفن ساده که فقط تماس می‌گرفت به ابزارهایی روزمره مثل ساعت، بولتن خبری، دوربین، صندوق پستی، جی‌پی‌اس و … تبدیل شده‌اند. بنابراین طبیعی است که از آن‌ها به خوبی مراقبت کنیم. ما آن‌ها را با کاورها می‌پوشانیم و برای صفحه‌ نمایش‌شان محافظ‌ می‌گذاریم تا هوای‌شان را داشته باشیم.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی که باتری شروع به خاموش شدن می‌کند یا حتی بدتر خاموش می‌شود، آن هم زمانی که ما دسترسی به برق یا شارژر نداریم؟ همه ما در این موقعیت بودیم و آن را لمس کرده‌ایم. «اضطراب باتری کم» سندرم زندگی مدرن است. احساس استرس و اضطراب که گاهی اوقات باعث می‌شود که فرد از گردش بیرون شهر بزند و به خانه برگردد یا حتی از غریبه‌ای شارژر بخواهد. خوشبختانه HUAWEI Mate 20 Pro این مسئله را با تکنولوژی نوین خود، برطرف می‌کند.

اولین شارژر بی‌سیم معکوس جهان

کمکی برای گوشی‌های بدون شارژ
علاوه بر باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد (حتی اگر از گوشی استفاده زیادی شود)، HUAWEI Mate 20 Pro یک شارژر HUAWEI SuperCharge 40 واتی دارد که در مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند باتری را حدودا ۷۰ درصد شارژ کند. علاوه‌براین، گوشی از یک شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند که سریع‌ترین شارژ بی‌سیم در این صنعت است. اما این یکی هم خبر اصلی ماجرا نیست.

HUAWEI Mate 20 Pro اولین شارژر بی‌سیم معکوس جهان است؛ این ویژگی HUAWEI Mate 20 Pro  را قادر می‌کند تا مانند یک پاور بانک بی‌سیم هر دستگاه دیگری که از Qi پشتیبانی می‌کند را شارژ کند. این ویژگی انقلابی و آینده‌نگر، همان‌قدر که در حرف جذاب است، در عمل هم قابل توجه است. فقط کافی است دوستی بدون شارژر یا بدون دسترسی به برق را نشانه بگیرید و تا قبل از اینکه علائم «اضطراب باتری کم» در او نمایان شود، با فعال کردن این ویژگی و قرار دادن گوشی خود در روی گوشی‌ دوستتان، او را از این مخمصه نجات دهید. از لحاظ ایمنی، HUAWEI Mate 20 Pro را TUV Rheinland که یک سازمان صدور گواهینامه براساس برخی از سخت‌ترین استانداردهای ایمنی در جهان است، تایید کرده. این دستگاه در عین حفظ دمای کم، به سرعت و با خیال راحت دیگر گوشی‌ها را شارژ می‌کند؛ به طوری که کاربران می‌توانند در این بازه زمانی، با خیال راحت به کارشان برسند.

ارتقا سطح جهانی

HUAWEI Mate 20 Pro چند ویژگی دیگر از جمله تجربه کاربری بسیار روان،  یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با یک لنز زاویه باز، سنسور اثر انگشت روی صفحه و … دارد تا با این ویژگی‌های نوآورانه و کارآمد بتواند رگ خواب مشتریان را به ‌دست بیاورد. این گوشی هوشمند با درک درستی که از نیازهای کاربران دارد و با تامین امنیت و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، سطح این صنعت را به طور کلی افزایش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا