معرفی و دانلود بازی اکشن Bardbarian: Golden Axe Edition

Bardbarian: Golden Axe Edition از بازی های جالب و بسیار محبوب اندرویدی در سبک اکشن می باشد ، این بازی اکشن با دارا بودن المان سرگرم کننده در گیم پلی و الهام از ژانرهای مختلف بازی ها توانسته به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند بطوریکه تاکنون بیش از ۶۳ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و از سایت های معتبر و مختلف مرتبط با گیم توانسته نمره های بسیار خوبی را دریافت کند.

موبنا – داستان این بازی در مورد گروهی است که شما در نقش قهرمان اصلی بازی رهبری آن را برعهده دارید و بایستی از شهر زیبایتان که مورد حمله ی گروهی از مهاجمان قرار گرفته است مخافظت نمایید. قهرمان اصلی بازی یک نوازنده موسیقی راک می باشد که در طول مبارزات خود نقش زیادی ندارد و بیشتر می توان گفت که نقش اصلی اش رهبری گروه می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی بازی دارای المان هایی از سبک های مختلف اکشن ، نقش آفرینی ، استراتژی و … می باشد. پیش از آغاز هر مرحله می توانید از میان سربازهای مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد سه مورد را برای خود برگزینید ، با شروع مرحله با توجه به امتیازات ویژه ای که دارید می توانید برای خود سرباز تولید کنید و یا از قدرت های ویژه ای استفاده کنید.

Bardbarian: Golden Axe Edition
Bardbarian: Golden Axe Edition

با شروع مبارزات شما بایستی با نوازندگی خود سربازانتان را رهبری نمایید و با رسیدن به شعاعی نزدیک به دشمنان خود به آن ها به سمتشان تیراندازی نمایید و از همه مهمتر از تیرهای آن ها جاخالی دهید و جان سربازان و از همه مهمتر جان خود را حفظ کنید زیرا با از بین رفتن سربازانتان می توانید دوباره سربازهای جدید را استخدام کنید ولی اگر شخصیت اصلی از بین برود بایستی مرحله را دوباره آغاز کنید. گرافیک بازی و طراحی محیط های بازی از نقاط قوت آن می باشد که با خلاقیت طراحی گردیده اند. همانطور که در بالا اشاره شد موسیقی نقش ویژه ای در این بازی دارد به همین دلیل می توان گفت سازندگان وقت زیادی را صرف طراحی موسیقی و جلوه های بصری بازی کرده اند که هیجان بازی را بیش از پیش می کند.

تصاویر بازی Bardbarian: Golden Axe Edition :

دانلود بازی Bardbarian: Golden Axe Edition :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا